Gå til innhold

En server har fått høy ping

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pinger ~80 til serveren gjennom HLSW, noe som er veldig høyt, da jeg vanligvis pinger rett under 20 til CS:S-servere. Grunner til at du har høy ping:

1. Dette er en engelsk server.

2. Den har vanvittig mange slots (62) - har aldri sett en server med så mange slots før.

Løsning: Spill på norske servere. ;)

Skrevet

Når jeg skrev at jeg har spilt mye på den før, og plutselig... Så mente jeg at jeg har ikke gjort noe i mellomtiden som skulle føre til at dette skulle skje. Jeg har ikke gjort noe som helst. Har faktisk hatt rundt 20-60 ping i flere måneder, og nå plutselig i det siste så spiller jeg 1 sekund i fortiden.

Skrevet
Når jeg skrev at jeg har spilt mye på den før, og plutselig... Så mente jeg at jeg har ikke gjort noe i mellomtiden som skulle føre til at dette skulle skje. Jeg har ikke gjort noe som helst. Har faktisk hatt rundt 20-60 ping i flere måneder, og nå plutselig i det siste så spiller jeg 1 sekund i fortiden.
Du har kanskje gjort det samme med min linje/maskin, siden jeg også har høy ping? Det er nok noe med serveren, og jeg gjetter på at det er på grunn av at det faktisk er 64 stykker inne på samme server. Hva er så spesielt med den serveren siden du ikke vil spille på norske?
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Det sepssiele er vel at han må vente i 5-10 min når han dør, til han står opp igjen.. :p:)

Endret av Slettet-3t93k9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...