Gå til innhold

BK: Kjærestepar, test av posering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuldrene hennes kommer litt vel langt opp i forhold til hodet/hals i det hun må prøve å gripe om overkroppen hans, DET ser anstrengende ut.

I tillegg ser det ut til at hun må bøye hodet sitt litt nedover, og titte opp mot kamera, siden du ikke har valgt å gå høyere (kanskje de begge heller kunne sett litt oppover, for å vise litt mer hals, og hun ikke ble så voldsomt innrammet. Dessuten er jeg ikke sikker på om hun bør ha så tydelige hender på begge skuldrene hans- Det er som det er nevnt- en kanskje i overkant kunstig positur.. Lyssettingen virker derimot klassisk og safe (sikker).

Lenke til kommentar

Studiobilder er ikke min spesialitet, men kan jo si hva jeg synes for det.

 

Teknisk synes jeg det var veldig bra med riktig skarphet og lys, spesielt hvis du ønsker et direkte portrett.

 

Det jeg synes mangler er kjærestegreia. Litt mer intimt kanskje? Og hun blir for anstrengt. Er rimelig unaturlig å holde armene slik når hun sitter mot en stolrygg.

 

Jeg savner også øyekontakt mellom de og litt mer dempet lys. Begge har flotte uttrykk som jeg ville prøvd å rettet mot hverandre istedenfor mot fotografen.

 

Just my 2 cents. :)

Lenke til kommentar
Takk for kritikk, er stort sett enig i det som er sagt :)

Har noen andre mer intime kjærestebilder også, samt noen bilder av dem hver for seg.

 

du kan gjerne poste dem :)

 

Jeg likte det. Kunne dog tenkt meg å hevet haken hennes litt, og rettet opp ansiktet hennes for å få samme vinkel og retning som han.

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...