TBakstad Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Hei ! Lurer pa om 6000 score i 3mark 06 er ganske lite for et kort som 8800gts 640 MB ? En anna kar med omtrent samme kort (320 MB) fikk rund 9000 sa han. Hva kan vaere arsaken til at jeg far sapass lite i score i forholdsvis til han ? Mitt system: AMD 3700+ Hovedkort: (Husker ikke helt hvilken model men et MSI kort til rund 800 kroner. Ram : 2 giga OS: XP Vet ikke hva min kompis sitt oppsett var borsett fra det nye skjermkortet hans. Noen som har noen tips, forslag ? Bruker Nvidia forceware 163.71 versjon.
turbo_fever Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 han hadde vel raskere cpu tenker jeg. Jeg har en amd 6000+ og gts 320 og får ca 8600 med 4gigg ram og ingen klokking i xp. klokker jeg så får jeg 9800ca. Han kan jo ha klokka litt og??
TBakstad Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 hmm, han hadde intel duo ihvertfall + 2 giga med ram. Men sann generelt om min pc, drar virkelig cpu sa mye ned pa scoren ? eller er egentlig ikke skjermkortet sa sinnsyk bra ? Provd ogsa a overklokke skjermkortet men da fikk jeg bare darligere FPS pg score i 3dmark. Beklager for sen posting men jobb is the thing. takker for alle tips/svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå