Eirikii Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg lurte på om det var mulig å bygge seg en pc, installere det nye Apple OSX og få det til å fungere? Ikke som Dual Bot, men primæroperativsystem. Er det noen som eventuelt har en oversikt over hvilken hardware støtte OSX har? Syemmer det at OSX har et annet oppstartsystem enn det vanlige hovedkort har? Går det ann å bruke et vanlig? På forhånd tusen takk for alle svar...
CrZy_T Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Dersom du ikke skal bruke EULA'n til OS X er det påkrevd at dette kjøres på en Mac.
Vin_Kaleu Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Dersom du ikke skal bruke EULA'n til OS X er det påkrevd at dette kjøres på en Mac. Du mener vel "bryte"? I utgangspunktet krever Mac OS X at du bruker Hardware satt sammen av Apple. Men jeg ser ingen grunn til at du ikke kan kjøpe deg en kopi av Mac OS X og legge det inn på en vanlig PC. Det bryter kanskje EULA`n, men det er et juridisk grumse uansett, og jeg mener de ikke har rett til å begrense hva du i privaten vil bruke deres produkt til. http://www.osx86project.org/ Se på wikien og søk på forumet der, du finner masse info. Det kommer alldeles ann på hvilken hardware du har om OS X vil fungere.
Garanti Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Sjekk denne tråden. Når det gjelder hardwarekompabilitet, søk her, og er du usikker/trenger hjelp, spør her. Endret 27. oktober 2007 av garanti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå