Gå til innhold

Reparasjonstid på xbox360


eriksg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det nøyaktig 2 uker siden dem hentet min og, ringte dem i går og dem sa den ble sendt på mandag elelr tirsdag tilbake til meg :D

 

 

Da er det kanskje håp for meg også! Skulle gjerne hatt maskina tilbake så fort som mulig, da pro evolution soccer 2008 lanseres i dag..

Lenke til kommentar

Jeg vebta i 3 yker fra sending til jeg fikk den igjen første gan, andre gangen er jeg ikke sikker på siden den forsatt er til rep.

 

Men det kan ta fra 1 uke til 3-4 mnd.

 

Jeg har selv en liten teori om dette, og det er at om sommeren når det er ganske varmt ute så streiker 360'n pga overoppheting på skjermkortet/cpu, derav så er det mange flere 360'er som er på rep å det er mer for MS og gjøre enn på denne tiden av året. Ikke sikkert det stemmer men bare en liten teori ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Sendte Xboxen min inn for 4 gang i går. Fikk beskjed om at det kom til å ta ca. 2-3 uker.. Men hun garranterte at siden jeg hadde sendt inn 3 Xboxer tidligere, så skulle jeg få en splitter ny nå..

 

Første gang jeg sendte inn, sommeren 2006, tok det ikke litt mer enn 1 uke.

 

Andre Gang tok det nesten 1 måned.

 

Tredje gang litt over 2 uker.

 

Fjerde gang .....???????

 

Vi får nå se.. Får vel tørke støvet av PS3en nå, frem til Eliten kommer tilbake.

 

Det kjipe er, at jeg benyttet meg av "innbytte" avtalen på EB Games, hvor jeg byttet inn min Premium, + 5 spill og 100kr for en Elite, forrige jul. Så dermed var det et nytt prdoukt, og MS registrerte det som en ny "sak".. Hadde det vært samme Xbox jeg hadde sendt inn 4 ganger, så hadde jeg nå bare krevd å få hevet kjøpet, og heller kjøpt meg en ny.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...