Chaz0r Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Først av alt: Ja, har spurt på Battlefield underforaet også, men det ser ut til at det ikke er så mange folk der så det blir ingen svar, så ikke drep meg og la meg få prøve å spørre her plx. Har problemer med å få meg på BF2 servere. Alt jeg har er oppdatert(Vet ikke om driverne er det. Men det har jo ikke en dritt med om jeg får meg inn på servere eller ikke). Jeg får meldingen: "Punkbuster kicked player "Ch4z0r" (for 0 minutes) RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges" Hjelp anyone? Fikk ikke til print screen til å virke. Kan noen fortelle meg hvordan den virker på en bærbar samtidig? tongue.gif Siden den er på samme knapp insert..
Bjonski Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 (endret) [pb] Inadequate O/s Privileges Message Google tok 1sekund Endret 25. oktober 2007 av Bjohansen
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 har du vista, så må du høyreklikke på snarveien, gå på kompabilitet og merk av kjør som admin. Du må mest sannsynlig holde inne en knapp, på min heter knappen Fn og er ved venstre control. På lappen altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå