Gå til innhold

SP demo av crysis idag for de som har forhåndsbestilt fra EA store

Anbefalte innlegg

Skrevet

@evgeny: Står at den skal komme 25. oktober. Usikker på om dette er for de som forhåndsbestile, eller vanlig demo.

@Runebassen: Vil nok kun laste den ned gjennom EADM.

Birger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
@evgeny: Står at den skal komme 25. oktober. Usikker på om dette er for de som forhåndsbestile, eller vanlig demo.

25 er for de som har forhåndsbestilt

Skrevet
Ingen som vet enda. Men det er mange som antar at det blir utpå ettermiddagen i morgen en gang. Jeg tipper rundt kl. 9.

Om kvellen?

Ja. Jeg ville antatt det, men jeg kan jo absolutt ikke si noe sikkert. Jeg håper jeg tar feil for å si det sånn.

Skrevet
Nå er demoen ute for de som har forhåndsbestilt fra EA store. Kan noen av dere som har fått lasta ned demoen poste screenshots?

Vil tro dette er ulovlig. Du aksepterte sikkert et eller annet da du lastet ned demoen. Så jeg vil ikke anbefale det.

Skrevet

Haha, ulovlig.

Nei, altså att du poster screenshots fra en Demo (Merk demo står for DEMONSTRASJON hvilket i dette tilfelle er åpen for the public).

Så er det ikke akkuratt som du blir arrestert gitt.

Dessuten har ikke du skrevet under på noen kontrakt for att du skal få en demo av ett spill men ikke kan vise bilder av det selvom alle i hele verden kan få det gratis om noen timer og gjøre hva faen de vil med det.

:)

Skrevet

Så lenge den distribueres 24 timer før en lansering for alle andre. Vil jeg tro at den et eller annet er inngodt vet at du kan laste den ned. Men kan goidt være at du ikke får distribuert den uten EADM. Så beskyttelsen er ligger vel der. Men tanke på screens. Orker ikke å sette meg inn i EULA-en, men går vel sikkert greit.

Skrevet

Om noen får alvorlige problemer for og gjøre det.

Så skal du få 500spenn av meg birger.

Så mye tro har jeg på min sak.

Samma om det var "ulovlig" skjer ikke en dritt uansett:)

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Tviler på at det ikke er lov å poste bilder av Crysis demoen. InCrysis har jo en egen tråd om det, og de får alltid inforamsjon rett fra CryTek om hva som er lov og ikke lov.

Endret av medlem-105082
Gjest member-97590
Skrevet
Når kommer den for de som ikke har forhåndbestillt?

Tipper rundt 2-3-tiden på ettermiddagen. :)

Får satse på at noken forhåndsbestillere legger den ut då.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...