Gå til innhold

Har The Orange Box anti-aliasing på XBOX 360?


arhngrim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke en måte å slette oppdateringen (og ca alle andre oppdateringer) å prøve uten?

 

Ellers kan jeg si at det ser ut som det er litt AA hos meg.

Jo, men jeg har ikke villet gjøre det riktig ennå da noen mener at det også sletter alle savegames og det har jeg jo ikke lyst til. En slik clearing av cache vil imidlertid ikke slette dashboard-updates.

 

Jeg skal prøve med en annen harddisk først for sikkerhetsskyld, og jeg skal sammenligne med en kamerats boks i løpet av helgen. Det tok litt tid å få finne en som ikke hadde sin boks inne til reparasjon akkurat nå... :hmm:

 

For at vi ikke skal sammenligne forskjellige deler av spillet så kan dere jo sjekke ut Chapter 7, gå litt fram på bryggen og snu dere rundt 180 grader. Sjekk om pipene og mastene i bakgrunnen er hakkete.

post-70528-1193381290_thumb.jpg

Jeg aner ikke hvordan man tar screenshot på 360'en så jeg måtte ta bilde av skjermen dessverre. TV-innstillingene er heller ikke helt optimale så grafikken har en liten halo-effekt, men jeg hadde ikke tid til å finjustere noe da jeg må stikke på jobb nå.

 

Edit: Whups, fikk visst med 2 bilder. Fjernet det ene

Endret av arhngrim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hva er egentlig tingen? Er det ikke spillet som skal oppleves. Ikke grafikken.

Er sant det. Du legger ikke så veldig merke til det uten om i heisen i Portal. Da har du ikke mye annet å stirre på.

Lenke til kommentar
Problemet er vel at hvis taggene er der, mens de ikke skulle vært der. Om spillet er sånn er det greit, men om det er noe som er fucked med xboxen så er det ikke like greit lenger.

Det skjønner jeg. Og anbefaler deg å ringe til support for å høre hva dem har å måtte si. Er vel bare kreve å få sendt den inn til kontroll.

 

Birger :)

Lenke til kommentar

Ja, poenget er som jeg har nevnt tidligere ikke om spill trenger AA eller ikke, men om det er noe galt med boksen min. Det er jo liten vits å sende inn min 360 dersom det ikke er noe galt med den.

 

Half-Life 2 har alltid vært hakkete på min boks, men hvis spillet ikke har AA så, greit nok, da har det ikke det. Ferdig med det. Half-Life 2 er imidlertid det siste spillet jeg kjøpte så da brukte jeg det som et eksempel. Det går selvfølgelig fint an å spille uten AA og det gjør jeg da også, men det er som sagt ikke det som er poenget med denne tråden.

 

Jeg mener å huske at spill som f.eks. Lost Planet og Dead Rising hadde bra med AA og at alt var veldig smooth, men også der ser jeg hakkete linjer nå. Til og med stedsnavnet på loading-skjermen i Bioshock er hakkete nå - og jeg mener at det ikke var slik tidligere.

 

Det skal bli interessant å se hvordan de samme spillene ser ut på andre XBOXer...

Lenke til kommentar
arhngrim: tror ikke det hjelper noe særlig å bytte hdd siden oppdateringen ikke lagres der.

Jeg vet at Dashboard-oppdateringene ikke ligger der, men oppdateringen til spill ligger vel på harddisk? Det er jo mulig å cleare den cachen så hvor skulle den ellers ligge? Jeg har fått låne en disk av en på jobben så den skal prøves uansett når jeg kommer hjem... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvordan gikk det arhngrim?

 

Tok et bilde nå jeg også, legger godt merke til det når du skal gå inn i heisen. Blir ganske uskarpt med et dårlig digitalkamera når jeg ikke har på blitz.

 

(gikk litt nærme for å ta bilde, du ser gravity gun'n til venstre og litt av armen min ble visst med også)

 

post-22560-1193491086_thumb.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...