Gå til innhold

RiksTV og personnr


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle stikke innom Elprice å plukke opp ett par RiksTV dekodere i morgen, men er ett par ting jeg lurer på.

 

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....51&cid=6466

 

Noen som vet om dette tilbudet bare er på internett, eller om det gjelder i butikkene også? Og siden jeg, min bror og min far skal gå sammen for å få billigere abonement, og vi har valgt å sette dette på min far, må han være i butikken, eller er det nok at jeg har med hans fødselsnummer for å kunne sette opp ett abb i hans navn?

 

Og hvor mye må jeg betale i butikken? Må jeg betale reg avgift og/eller kortavgift?

Endret av KVK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, da er det vel enklere å bestille over nettet da tenker jeg.

 

Står ikke noe om maks antall pr kunde, så regner med at det skal gå greit å kjøpe flere, men har de det tilbudet på expert også altså? Jaja, det gjør jo det hele langt enklere :)

Endret av KVK
Lenke til kommentar
Hvordan er det foresten med kjøp av dekoder og NRK-lisens, om jeg kjøper en dekoder på mitt navn, vil jeg da havne i lisensregisteret selv om jeg ikke har noen TV?

 

Jepp.... For hva skal vel du med en dekoder hvis du ikke har TV?

 

Koble den til en avansert LCD- eller Plasma-skjerm som ikke har innebyggt analog mottaker f.eks. :p

Lenke til kommentar

Eller koble den til en ett LinuxMCE-nettverk, eventuellt en TV som er registrert på en annen person?

 

Prosjektor er også ett alaternativ :)

 

Men i mitt tilfelle så har vi alle TV'ene registrert på en person.

Endret av KVK
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...