Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker, endå eit rollespel som må kjøpast. Har stadig ikkje komt meg gjennom Final Fantasy XII, Two Worlds eller NWN2: Mask of the Betrayer.

Jaja, satsar på nokre maratonøkter når eg har ferie i Desember. :)

@Eirikrj

Eg trur det heiter "overveldande/overveldende" på norsk.

Kay

Videoannonse
Annonse
Skrevet
@Eirikrj

Eg trur det heiter "overveldande/overveldende" på norsk.

Kay

Sant nok, slikt som skjer når man nettop har skrevet på engelsk ;)

Skrevet
Gjør det noe at hun dør da? Er bare en sidequest uansett.

Mhm, men om det er hun som skal hjem til bestemor og blir angrepet av hunder får du en date med henne om du klarer sidequestet og spiller kortene dine riktig.

Skrevet

Pokker, var på Expert i dag, men de hadde ikke spillet :thumbdown: Og jeg som skulle spille i morra når det er meldt regn...

Men bare en liten ting som jeg håper dere i tråden kanskje kunne gjøre bedre! Kan dere være så snill å legge info som handler om historien i spillet, i en spoiler? Tenker da på f.eks Kuroneko sitt inlegg ;)

Skrevet

sliter med lastetider.. har alt på nesten på fullt.. 4x antialising og 8xanistrophic filtering osv.. men bruker 2-4 minutter på å laste når jeg går ut til store uteområder.. er vel for gammelt minne og prossesor er jeg redd :(

Skrevet (endret)
Må si jeg ble skuffet over sex-scenene, ikke veldig grafisk :wee:.

Skuffaaa...

Noen steder å laste ned patchen manuelt? Liker ikke sånne gjennom spillet... :whistle:

Endret av chokke
Skrevet
sliter med lastetider.. har alt på nesten på fullt.. 4x antialising og 8xanistrophic filtering osv.. men bruker 2-4 minutter på å laste når jeg går ut til store uteområder.. er vel for gammelt minne og prossesor er jeg redd :(

Har rundt 20 sekunder med loading, alt på medium. Du burde prøve det heller.

Skrevet (endret)
Noen steder å laste ned patchen manuelt? Liker ikke sånne gjennom spillet... :whistle:

Tja, på 1.1-patchen ble jeg nå sendt til en webside. Denne websiden sendte patchen i retur, slik at den ble lastet ned i webleseren. Det er ingen autopatcher i spillet.

Endret av baltie
Skrevet

Ah, har ikke fått innstaler det enda skjønner du :) . Men litt kreativ (not) googling, "The witcher patch 1.1" fant jeg passende linker som var strupet til alt mellom 50 og 150... kjeeeedelig

Skrevet
Hadde noen giddi å legge opp flere bilder? Eller mer info om hva dere synes om spillet?

Hvertfall første "brett" er topp, sluttet å spille på det nå, får fortsette i morgen. Alt av samtaler er voice acting, så man får en fin stemning i spillet. Fightingen er veldig stilig, slik at du må trykke på et viss tidspunkt for å slå comboer og slikt, var skeptisk først, men det var faktisk ganske bra. Grafikken er topp, minispillene(poker og fistfighting for nå) er topp, og historien er topp.

Liker du action rpg så må du bare kjøpe det.

Skrevet

Har akkurat kommet til krypten får noe inni helvete med juling fra fiendene der inne siden det er så mørkt at jeg ikke kan se dem hvet noen hvor jeg kan få en "Cat" Potion?

Skrevet

Spilte nettopp gjennom innledningen. Sitter igjen med et veldig godt førsteinntrykk. Men en ting jeg må rakke ned på er den absurde fps-svingingen. Hopper fra 45 til 12 under cutscenes. Under slossing o.l. holder den seg stabil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...