Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noken som veit kortid 1.3 har tenkt å komme ut? har kanskje fått 4 kompiser til å kjøpe det også.

Hva er det som kommer med den da? Trodde 1.2 var det siste de skulle komme med, og den som fikset "alt".

Skrevet
1.2 fikser jo det meste. Har ikke hørt om noe dramatiske bugs siden den kom. Loading er fikset, crasher ikke lenger. Jeg er happy jeg. =)

Helt enig. Det er bra fixa, og spillopplevelsen er mye bedre.

Skrevet

Det er en miniserie på 13 episoder også om Geralt, det er en polsk serie så den eneste måten å få tak i engelsk undertekst er vel å ta på seg pirathatten og lete. Bøkene skal også være veldig bra har jeg hørt.

Skrevet

Det ble helt klart mye bedre etter patch 1.2 ang. load/save, men følte at når jeg kom til kapittel 3 (for dem som vet hvor man kommer da) så var ting ganske treigt igjen. Spesielt loadingen når man skal ut av hus. Opplever også mer krasjer etter at jeg kom til kap.3... Noen andre med like erfaringer?

Skrevet (endret)

Fra Wiki:

The Hexer is the international title of both a Wiedźmin movie (2001) and television series (2002) directed by Marek Brodzki, written by Michał Szczerbic, and produced by Lew Rywin. The role of Geralt was played by Michał Żebrowski, and the music was composed by Grzegorz Ciechowski. The film was essentially the then-unreleased TV series chopped into about 2 hours, and received very poor reviews from both fans and critics.

The 13-episode TV series came out the following year. The series was much more coherent than the confusing movie, but was still considered a failure. The TV series has been unofficially released with English subtitles on the Internet.

Haha, ja filmen er vist nok dårlig. Men hadde vært kult å se....

Virker at det er TV serien som er redigert fra filmen....

Endret av AvidGamer
Skrevet

Av det jeg har sett.. har ikke kommet så langt enda...

så starter det med Geralt som barn og går igjennom treningen til han blir stor. Så følger vi han mens han trasker rundt i forskjellige byer og landsbyer hvor han møter alt fra gnomer, alver, drager, monstre, barder og damer. Han liker også å mekke potions som forandrer pupilene som også skjer i spillet

Det er en litt morsom dårlig serie for de som vil gå litt dypere inn i Geralt sin historie. Du møter også personer fra spillet som fks hun grønne dama i svampen.

Skrevet
Såvidt jeg vet er ikke bøkene oversatt til engelsk enda heller..så best å lære dere polsk med en gang.

The Last Wish er vel på engelsk? Eller tenkte du på noen andre bøker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...