Solefald Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 noken som veit kortid 1.3 har tenkt å komme ut? har kanskje fått 4 kompiser til å kjøpe det også.
Skogslik Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 har tenkt til og kjøpe det her og. men demoen av det funker jo ikkje :S kjøper det ikkje før det kommer en demo som funker.
Jakoozie Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 noken som veit kortid 1.3 har tenkt å komme ut? har kanskje fått 4 kompiser til å kjøpe det også. Hva er det som kommer med den da? Trodde 1.2 var det siste de skulle komme med, og den som fikset "alt".
Bytex Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Tok flere måneder å få ut 1.2, so don't hold your breath.
AvidGamer Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 1.2 fikser jo det meste. Har ikke hørt om noe dramatiske bugs siden den kom. Loading er fikset, crasher ikke lenger. Jeg er happy jeg. =)
Josso Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 1.2 fikser jo det meste. Har ikke hørt om noe dramatiske bugs siden den kom. Loading er fikset, crasher ikke lenger. Jeg er happy jeg. =) Helt enig. Det er bra fixa, og spillopplevelsen er mye bedre.
AvidGamer Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Noen som har sett filmen? Viste ikke at det fantes en gang! Fant den ikke på nett for nedlasting.....men den er på Amazon http://imdb.com/title/tt0300657/ Endret 4. januar 2008 av AvidGamer
Myagos Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Det er en miniserie på 13 episoder også om Geralt, det er en polsk serie så den eneste måten å få tak i engelsk undertekst er vel å ta på seg pirathatten og lete. Bøkene skal også være veldig bra har jeg hørt.
AvidGamer Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Den på Amazon (link) har engelsk tekst..... Dessuten er det film. Jeg vet det fins TVserie men den kom i 2002, filmen er fra 2001. Endret 4. januar 2008 av AvidGamer
Myagos Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Filmen skulle være mer som reklame for serien, har sett noen episoder og det er ikke så dårlig.
Solefald Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 vurderer å bestille den fra Amazon. hadde vert artigt å sett.
Myagos Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hadde gått for serien istedet. Har hørt at filmen er veldig dårlig.
Livert Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Det ble helt klart mye bedre etter patch 1.2 ang. load/save, men følte at når jeg kom til kapittel 3 (for dem som vet hvor man kommer da) så var ting ganske treigt igjen. Spesielt loadingen når man skal ut av hus. Opplever også mer krasjer etter at jeg kom til kap.3... Noen andre med like erfaringer?
AvidGamer Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Fra Wiki: The Hexer is the international title of both a Wiedźmin movie (2001) and television series (2002) directed by Marek Brodzki, written by Michał Szczerbic, and produced by Lew Rywin. The role of Geralt was played by Michał Żebrowski, and the music was composed by Grzegorz Ciechowski. The film was essentially the then-unreleased TV series chopped into about 2 hours, and received very poor reviews from both fans and critics. The 13-episode TV series came out the following year. The series was much more coherent than the confusing movie, but was still considered a failure. The TV series has been unofficially released with English subtitles on the Internet. Haha, ja filmen er vist nok dårlig. Men hadde vært kult å se.... Virker at det er TV serien som er redigert fra filmen.... Endret 4. januar 2008 av AvidGamer
Solefald Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 er kjedelig når ting med potensiale ender opp som tull og tøys :/
Myagos Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Av det jeg har sett.. har ikke kommet så langt enda... så starter det med Geralt som barn og går igjennom treningen til han blir stor. Så følger vi han mens han trasker rundt i forskjellige byer og landsbyer hvor han møter alt fra gnomer, alver, drager, monstre, barder og damer. Han liker også å mekke potions som forandrer pupilene som også skjer i spillet Det er en litt morsom dårlig serie for de som vil gå litt dypere inn i Geralt sin historie. Du møter også personer fra spillet som fks hun grønne dama i svampen.
AvidGamer Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 er kjedelig når ting med potensiale ender opp som tull og tøys :/ Hva meiner du? Er ikke tull. Er jo en film og Serie.
Solefald Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 tull dvs som det stod over at filmen var dårlig. når det er potensiale, så burde dei klare å lage en bra film.
Bytex Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Såvidt jeg vet er ikke bøkene oversatt til engelsk enda heller..så best å lære dere polsk med en gang.
Livert Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Såvidt jeg vet er ikke bøkene oversatt til engelsk enda heller..så best å lære dere polsk med en gang. The Last Wish er vel på engelsk? Eller tenkte du på noen andre bøker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå