gullsmurf Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er virkelig spent på om de klarer å redusere loadingen noe særlig i spillet. Prøver å ikke ha for høye forhåpninger Uansett så vil spillet lett være beste RPG spillet på lang lang tid.
Livert Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er virkelig spent på om de klarer å redusere loadingen noe særlig i spillet. Prøver å ikke ha for høye forhåpninger Uansett så vil spillet lett være beste RPG spillet på lang lang tid. Ja, kjedelig at man kvier seg litt for å gå inn i hus når man er i byen f.eks. Det skal jo ikke være sånn. Skjønner ikke helt hvordan de har klart det, NWN2 (Auroramotor her også) går jo til sammenligning kjempeglatt med tanke på saving/loading.
Jakoozie Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Trenger hjelp med noe litt uti chapter 3 nå. Jeg skal få allies til å hjelpe med Salamandra. Enten Yaevenn, Sigfried eller Velerad. Velerad vil ikke, så hva skal jeg gjøre nå..? Prøvde den guiden som ble linka til tidligere, men der stod det bare at jeg skulle treffe en gutt på gaten, etter å ha klart posh reception. Jeg finner ikke han her i hvertfall. Noen som kan hjelpe..?
vestlia Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jakoozie Hmm, jeg husker ikke noe om Valerad... Men jeg fikk i alle fall i oppdrag av Triss og han handelsmannen til å høre med Siegfried eller Yaevinn. Siegfried er ikke akkurat noen god venn, så det funket ikke (han finner du i slottet i første byen du kommer til), så jeg spurte Yaevinn (han var hos Vivaldi, som også ligger i den første bydelen) Hehe, håper det ikke ble alt for innvikla å skjønne
thadon Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hordan er dette spillet? utrolig bra? dårlig? Fikk ekstremt lyst på det her om dagen
Jakoozie Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hordan er dette spillet? utrolig bra? dårlig?Fikk ekstremt lyst på det her om dagen Akkurat starta på chapter 4, og må si jeg elsker spillet. Perfekt for min smak; intrikat historie hvor du må tenke selv, og som blir mer og mer engasjerende - teknisk og kunsterisk vakker grafikk, gode menyer og godt inventarsystem, spennende combat og veldig morsomme/varierte quests. NPCene i spillet virker også veldig realistiske, du blir kjent med de forskjellige personene, på en måte. Eneste er at spillet kunne tjent på et litt større budsjett, dvs. bedre produksjonsverdier. Et par ting som virker litt amatørmessig, spesielt cut-scenes og det at det finnes bare sånn 10 forskjellige ansikt i spillet. Voice actingen og animasjonene kan også være litt snåle, men det betyr lite for min del. Til nå det beste rollespillet jeg har spilt i nyere tid, jeg liker det mye bedre enn Oblivion f.eks. Klarer å konkurrere der oppe med Bioshock, COD4 osv osv for min personlige "game of the year". Og jeg har spilt mange bra spill i år! Endret 12. desember 2007 av Jakoozie
Dimas Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Kjapt spørsmål, kan man velge god / ond i witcher eller er det forhåndsbestemt?
Venerable Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Nei ikke akkurat. Ikke på den måten du tenker på (Ikke slik jeg tror du tenker). De fleste moralske valgene består ikke av ett godt og ett ondt. Alle valgene er litt av begge deler. Er mer realistisk på den måten. 2 typer mennesker som kommer i konflikt, begge har gode årsaker for å være i konflikt. Hvilken side velger du. Og det eneste som blir påvirket av valgene, er historien. Ikke karakteren slik som f.eks i Kotor. Endret 12. desember 2007 av LunarPoet
Jakoozie Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei ikke akkurat. Ikke på den måten du tenker på (Ikke slik jeg tror du tenker). De fleste moralske valgene består ikke av ett godt og ett ondt. Alle valgene er litt av begge deler. Er mer realistisk på den måten. 2 typer mennesker som kommer i konflikt, begge har gode årsaker for å være i konflikt. Hvilken side velger du. Og det eneste som blir påvirket av valgene, er historien. Ikke karakteren slik som f.eks i Kotor. Jepp. Sånne er stilige. I tillegg får du også valg om å stå i mot rasisme eller ikke f.eks, et tema som er gjengående i hele spillet.
Jakoozie Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 (endret) Har lest en del plasser at det er mulig å dodge og rulle manuelt for å unngå skade i kamp. Det skjer av og til automatisk når jeg slåss, men vet ikke hvordan jeg gjør det.. Og hvordan fungerer egentlig finishing moves? Får bare til dette på fiender som ligger nede jeg.. (er det bare da det er mulig?) Endret 13. desember 2007 av Jakoozie
Fornax Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Hvis du har lest det endel steder kan du jo bare se i s28 og s31 i manualen din da.
Jakoozie Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Hvis du har lest det endel steder kan du jo bare se i s28 og s31 i manualen din da. Hmm okei?? Eneste jeg husker å ha sett der var dobbelklikk på en av retningsknappene så ruller/hopper fyren. Men dette fungerer sjelden hos meg.. Derfor jeg spør. Du tror kanskje jeg har lastet ned spillet, er det så? Håper ikke for din skyld at du er så forhåndsdømmende..
Sollid Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Du kan også dobbel klikke i retningen du vil dodge til. Fpr fortsatt ikke sutte inn Spoiler-Tag så hvis du ikke har klart kappitel 2-3 ikke les!!! Er det noen som hvet hvor Kannibalen er? Jeg fikk en quest hvor jeg skulle lete etter en kannibal når jeg gikk inn i et hus fylt med hodeskaller.
Jakoozie Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Du kan også dobbel klikke i retningen du vil dodge til. Fpr fortsatt ikke sutte inn Spoiler-Tag så hvis du ikke har klart kappitel 2-3 ikke les!!! Er det noen som hvet hvor Kannibalen er? Jeg fikk en quest hvor jeg skulle lete etter en kannibal når jeg gikk inn i et hus fylt med hodeskaller. Hva med å bruke spoilertag? Jeg har faktisk svar på spørsmålet ditt: Han er i gramps hytte i Swamps.
vestlia Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Pokker, sliter litt med en boss i chapter 4: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Kommet til Dagon, og funnet ut at jeg må ta hjelperene hans først. Gjør dette med group-style og stål sverdet mens jeg bruker igni! Dette tar allikevel for lang tid (sikkert 10min) og jeg dør når jeg har tatt 5/8 av livet hans... Noen tips?[ EDIT: LØST, gjorde som sagt over /spoiler] Endret 15. desember 2007 av vestlia
AT1S Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Jeg driver på kapittel 3 nå, og kan ærlig innrømme det er det absolutt beste spillet jeg noen gang har spillt. Helt min type spill. Right on
Ryolitt Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Er et bra spill, men jeg har lest boka så jeg likte det ikke historiemessig. I boka (det er bare kommet en på norsk) så bruker han timesvis med planlegging og potions etc. Før han dreper et monster. Da mener jeg ETT monster. I spillet dreper man etter det jeg har forstått hauevis av dem...
thadon Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Er et bra spill, men jeg har lest boka så jeg likte det ikke historiemessig.I boka (det er bare kommet en på norsk) så bruker han timesvis med planlegging og potions etc. Før han dreper et monster. Da mener jeg ETT monster. I spillet dreper man etter det jeg har forstått hauevis av dem... Nei, det er bare to i hele spillet
Sollid Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Har lest boka på Engelsk som var kjempe hyggelig, skjikkelig Fantasy!!! Jeg har hittil elsket spillet historie messig.
Wartom Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Er et bra spill, men jeg har lest boka så jeg likte det ikke historiemessig.I boka (det er bare kommet en på norsk) så bruker han timesvis med planlegging og potions etc. Før han dreper et monster. Da mener jeg ETT monster. I spillet dreper man etter det jeg har forstått hauevis av dem... Nei, det er bare to i hele spillet Tre hvis man legger til varulven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå