Gå til innhold

Brenneprogram for Windows Vista - Nero?

Eparco

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et brenneprogram for Windows Vista..Jeg har brukt Nero,da brukte jeg Windows XP Pro..Men den er ikke kompatibel med Windows Vista..Jeg har letet etter Nero som er kompatibel med Windows Vista,men jeg får det ikke til å funke..

Kan noen gi meg en link på et bra brenneprogram? Eller sende link om en Nero version som er kompatibel med Windows Vista? Det er kjempekjedelig å bruke WIndows Media Player sin brenner.Man får jo ikke brent i mp3 format..!!

Please help me:)

Mvh

Eparco

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, eg brukar berre standardbrenneprogrammet i Vista til vanleg. Ergo har eg berre brukt trialversjonen ved ei eller to anledningar der dette ikkje strakk til for mine behov der og då.

(Uansett så delar ikkje eg ut produktnyklar til program som eg har kjøpt - og oppmoding til piratkopiering er heller ikkje lov her på forumet. ;))

Vonar du finn ei løysing på problemet ditt. :)

Endret av Garegaupa
Skrevet
Nei, eg brukar berre standardbrenneprogrammet i Vista til vanleg. Ergo har eg berre brukt trialversjonen ved ei eller to anledningar der dette ikkje strakk til for mine behov der og då.

(Uansett så delar ikkje eg ut produktnyklar til program som eg har kjøpt - og oppmoding til piratkopiering er heller ikkje lov her på forumet. ;))

Vonar du finn ei løysing på problemet ditt. :)

Hvilket standardprogram? Oopps...Jeg visste ikke det med piratkopiering...:p ..*oops*

Eg har fått trialversjon av Nero 8 til å virke fint på min PC med Vista x64:

http://www.nero.com/eng/support-nero8.html

Du har ikke nøkkelen til fullversionen?:)

Sånt får du jo ikke gratis.

Hvorfor ikke bruke et program som faktisk er gratis, f.eks InfraRecorder.

Er det bra det programmet,InfraRecorder?

Skrevet
Har ikke erfaring med det selv, men har hørt det skal være bra. Du får prøve det ut og se om du liker det.

Yepp yepp..Takker:) Skal prøve det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...