Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jeg kjøpte meg en laptop da jeg dro inn i forsvaret, så jeg skulle ha noe å finne på når vi har fri. Rainbow Six 3: Raven Shield var da en nødvendighet for meg, så jeg installerte det, med begge ekspansjonspakkene, og patchet hele greia til siste versjon. ...Men spillet fungerer ikke! Etter intro-videoen kastes spillet bare tilbake til skrivebordet! Musikken i spillet fortsetter, og sjekker jeg oppgavebehandlingen, finner jeg spillet der. Men jeg får uansett ikke åpnet det. Er dette et Vista-problem? Har aldri hatt et lignende problem på stasjonær-PC-en min, som har WinXP. Om det er et Vista-problem; finnes det noen løsning? Hadde vært gledelig å kunne få spille RS3 igjen. Takk for all hjelp. Endret 24. oktober 2007 av Hr. Jenssen
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 prøvd og kjørt det som administrator og i kompatibiltets modus?
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Har ikke hatt det problemet i Vista hvertfall. Prøv kompatibiletsmodus.
ticket2fly Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Prøvd å endre oppløsning på skjermen?....kan være et problem hvis du har ws. Endret 24. oktober 2007 av ticket2fly
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kjørte spillet i kompabilitetsmodus (XP + SP2), og da fungerte det helt fint! Takk for all hjelp, folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå