Gå til innhold

Hjelp til kjøp av plugger

henbruas

Anbefalte innlegg

Jeg trenger nye plugger til min iPoden, siden de som følger med er elendig. Jeg har sett litt på EP-630/635, men vet at det kjente ikkje alltid er det beste. Noen som har noen anbefalinger og inspill? Budsjettet er på maks 400-500.

Jeg er i Oslo denne og neste uke, så har tilgang til et ganske bra utvalg av butikker.

På forhånd takk for all hjelp.

Endret av Pusur1993
Videoannonse
Annonse

Brukte selv EP-630 helt til jeg mistet dem i vann og synes de ga mye bedre lyd enn de jeg har brukt før, dvs. KOSS, div. plugger som føkger med div. spillere jeg har hatt.. EP-630 var mitt første møte med ren lyd. SKal ha et par Sennheiser nå da jeg vil gå litt opp i pris og klasse for å se om jeg kan komme enda nærmere enn jeg kom med EP-630. Har et par KOSS jeg bruker nå og for å si det mildt er det et h****** i forhold :p

Selv har jeg Sony MDR-EXl71SL og de er knallgode! Det er bare en ting jeg vil klage på og det er både bra og dårlig, at det skal være forlengelses kabel, det er fint å ha når du går med spilleren i brystloma e.l. men når du skal ha den i bukselomma blir skjøtet så tungt og henger og slenger når du f.eks. jogger og henger seg litt fast i ting... Men det er stort sett det eneste. Sennenheiser CX-300 er også veldig gode propper har jeg hørt, på linje med Sony proppene men litt bedre lyd og uten skjøtet mitt på kabelen...

Creative Zen Aurvana har senket mye i pris og er nå mye billigere enn før og det kan godt hende at de er bedre en sennenheiser og sony proppene:)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...