Gå til innhold

Finnes det Freerunning spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som emnetittelen sier, finnes det noen spill der man kan freerunne?

Edit: Det trenger ikke å bare være freerunning, det går greit hvis du kan gjøre andre ting utenom freerunningen.

Endret av andi_c
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel, har aldri personlig hørt om et freerunning spill, det nærmeste jeg kan tenke på nå er Assassin's Creed hvis du har hørt om det ;)

Endret av agskaali
Skrevet
Vel, har aldri personlig hørt om et freerunning spill, det nærmeste jeg kan tenke på nå er Assassin's Creed hvis du har hørt om det ;)

Blir langt fra noe "freerunning" det der. Du styrer ikke når han klatrer eller hopper på taket.

Skrevet

Blir langt fra noe "freerunning" det der. Du styrer ikke når han klatrer eller hopper på taket.

Jo det gjør man

Se litt uti her du

Skrevet

Nei, det gjør man ikke. Man styrer den generelle retningen karakteren flytter seg, men alt av fancy klatring og slikt gjør han for det meste selv.

Skrevet
Nei, det gjør man ikke. Man styrer den generelle retningen karakteren flytter seg, men alt av fancy klatring og slikt gjør han for det meste selv.

Man har flere valg, etter hvilken knapp man holder inn bestemmer man om man skal bruke hendene eller føttene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...