Gå til innhold

Jeg har lagd Warcraft Quiz!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10/10

 

kan du ikke lage noe som er vanskeligere og med mer bakgrunn wow tidligere wow-lore en dette her.. Ikke WC3 og oppover..

 

Skulle gjerne gjort det, men har ikke så mye kunnskap om det som skjedde fær Wc3

 

Og btw jeg skrev feil om hva sylvanas var på det siste spørsmålet.

Hun var high elf, jeg skrev blood elf

Endret av Dreadlord531
Lenke til kommentar
10/10

 

kan du ikke lage noe som er vanskeligere og med mer bakgrunn wow tidligere wow-lore en dette her.. Ikke WC3 og oppover..

 

Skulle gjerne gjort det, men har ikke så mye kunnskap om det som skjedde fær Wc3

 

Og btw jeg skrev feil om hva sylvanas var på det siste spørsmålet.

Hun var high elf, jeg skrev blood elf

 

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=25105 denne hadde litt mer fra WC1 og WC2 men blir litt vanskelig om du ikke into Lore's

Lenke til kommentar

Hvem som drepte Sargeras er vel et definisjons spørsmål, sargeras ofra seg vel mer for å bli ett med medivh, så det var vel vel ikke aegwynn som drepte han men Anduin Lothar? Eller egentlig er det vel heller ikke helt sikkert at han døde. forstyrendes det her :o ,tror jeg aventer til Blizzard har gitt ut noe mer om han :p

Endret av Grabby
Lenke til kommentar
Hvem som drepte Sargeras er vel et definisjons spørsmål, sargeras ofra seg vel mer for å bli ett med medivh, så det var vel vel ikke aegwynn som drepte han

Han LOT seg drepe av Aegwynn! Ergo, Aegwynn drepte han fortsatt.

 lol               LOL

       lol      

     LOL

 

Carl :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...