PcT Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) De kan bare ikke la folk få 4k honor om dagen gratis.. 3 dager & 3 AV'r = 1 epic wtf? Det er liksom, gratis epics og jeg _SKAL_ dytte denne epicen ned i din bag gratis epic.. Endret 29. oktober 2007 av PcT
DeadbeaT Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 med en forandret AV håper jeg virkelig at daily questet ikke blir så enkelt som det virker å bli med dagens AV. man kan saktens håpe på at daily greien vil minskre antall spillere til Aven uansett, at man joiner i premades, dreper en pug, får gjort sin daily også går man videre til neste BG eller noe annet, mens de dårlig gearede pug'erne sliter hele dagen med å få gjort sin daily?
NuckChorris Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 4k høres veldig mye ut ja, ikke at det gjør meg så veldig mye Tipper de kommer til å nerfe det en stund etter 2.3, slik de gjorde med honor da det systemet kom..
Bagh Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Det folk ikke har fått med seg at det ikke er de samme bg-daily questene hver dag. Dette roteres mellom de fire bg'ene som fins.
FOOrK Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 ja det stemmer, men uansett så er det 4,2k x 7 = 29,2k honor i uken... for å spille ~30 min hver dag
Bagh Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Nå gjelder jo det med 4,2k honor bare for EotS og AV. EDIT; er i hvertfall det som er bekreftet. Endret 29. oktober 2007 av Baghera
Theoneask Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 4.2k honor er berre når det er AV weekend. Ellers er det 2.2k. Kan ikkje komme med noke kjelde på nettet, men har høyrt det fra folk i guildet som har spelt på ptr. Dessuten virker det meir sannsynleg. Eller kva trur folket?
yuo are smart Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Blir jo akkurat det samme for alliance å klage på at horde alltid vinner alle de andre bg'ene. Nei, blir vel egentlig ikke det. Alliance har en fordel i AV på grunn av terreng og slikt, men alt er det samme for horde og alliance i EotS / AB / WSG.
Bagh Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Blir jo akkurat det samme for alliance å klage på at horde alltid vinner alle de andre bg'ene. Nei, blir vel egentlig ikke det. Alliance har en fordel i AV på grunn av terreng og slikt, men alt er det samme for horde og alliance i EotS / AB / WSG. Horde har sine fordeler de og. IB er lett og forsvare da det er en vei inn dit og ganske trangt. Det er også kortere vei fra horde start hula til SH enn fra alliance start hula til IB. Men hvis horde hadde giddet å organisere seg, virker ikke som om de gjør det, så tenker jeg det hadde gått mye bedre.
kafan Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Det er nå likevel snakk om 8 måneder gamle epics. Er det egentlig noe å grine over om flere får disse ? Plager ikke meg.
PcT Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Gi meg som en pvper gratis t4-t5 så hadde jeg ikke klaget.. (Ja jeg ville gjerne hatt t5 tankegear)
TheInfamous Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) 4k for daily AV/Eye: "Battlegrounds daily quests Seems that the 2000 Honor points on the AV Daily quest was indeed a bug .... It is now 4000. ^^ Update : Eye Of The Storm too." Kilde: http://www.mmo-champion.com/ (Scroll litt ned på sia) Endret 29. oktober 2007 av Infamou5
Rostad Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 http://wow-europe.com/en/info/basics/events/calendar.html
jorgenk4 Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 http://wow-europe.com/en/info/basics/events/calendar.html ok takk
NuckChorris Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Og da viste det seg at både 2k og 4k var feil, og at det riktige er 400 honor.. "This will probably make a lot of people sad, but it seems that the BG Daily quests rewards are totally wrong, they're supposed to reward 400 honor points, not 2000 or 4000 like what we saw in previous builds." "It's off by a factor of 10. Battleground Daily quest bonus honor is supposed to be equivalent to 20 player kills at your level, ie 400 honor at level 70. It's more or less a free battleground worth of honor, and that's what we've intended it to be. A bonus for hopping in that day's battleground. There's a lot of concern that AV isn't providing as much honor as it is on live due to the changes on the PTR. Some changes have already gone in but we're still keeping track of and willing to make additional changes. We want the time/honor ratio of AV to be as close to what it is now as possible, and if it looks like that's not the case even after bumping the honor and decreasing the amount of resources then we'll make additional changes." Synd, men ikke overraskende. 4k var jo i overkant
Dev- Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 Og da viste det seg at både 2k og 4k var feil, og at det riktige er 400 honor.. "This will probably make a lot of people sad, but it seems that the BG Daily quests rewards are totally wrong, they're supposed to reward 400 honor points, not 2000 or 4000 like what we saw in previous builds." "It's off by a factor of 10. Battleground Daily quest bonus honor is supposed to be equivalent to 20 player kills at your level, ie 400 honor at level 70. It's more or less a free battleground worth of honor, and that's what we've intended it to be. A bonus for hopping in that day's battleground. There's a lot of concern that AV isn't providing as much honor as it is on live due to the changes on the PTR. Some changes have already gone in but we're still keeping track of and willing to make additional changes. We want the time/honor ratio of AV to be as close to what it is now as possible, and if it looks like that's not the case even after bumping the honor and decreasing the amount of resources then we'll make additional changes." Synd, men ikke overraskende. 4k var jo i overkant bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå