Gå til innhold

Krever WoW kredittkort?


Anbefalte innlegg

Emnetittelen sier vel det meste: Trenger man kredittkort for å betale for wow? Lurer på dette fordi jeg enda ikke er myndig, og det å spørre foreldrene er utelukket. (mest p.g.a. nyhetsoppslagene om avhengighet for en stund sida :innocent: )

Anyways, en venn av meg sa at han oppgraderte en free-trial konto med cd-key, og da ikke trengte kredittkort.

Så det jeg lurer på er; om man må ha kredittkort hvis man kjøper gamecard? kjenner enda ingen som har startet med å kjøpe gamecard, så håper en av dere kan svare på dette ;)

 

Blir overlykkelig over alle svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer litt på er hvorfor man er nødt med et kredittkort for å betale PCT og Gametime, hvorfor funker det ikke med vanlig ungdoms visa electron?

Ja, det lurte jeg på selv og, men det viser seg at man må ha Visakort. Litt idiotisk at man må være myndig for å betale for et spill med 12 års aldersgrense :p

 

Btw, Dernel, har du selv oppgradert en free-trial konto, og så kjøpt gamecard?

Lenke til kommentar
nei spiller ikke :p men kjenner andre som spiller

 

EDIT: Det vil si at jeg spiller egentlig på privat server

 

Vær Diskrè Erlend :D, jeg spiller/spilte vanlig WoW, men mamma betaler/betalte så ikke noe stress. Men du må ha Gamecard for og betale selv. Som "Dernel" sier. Men spør mordi om hun orker og betale. Jeg brukte denne taktikken: Jeg hadde abonert på "Boing" ett par år, så jeg spurte om hun heller kunne kutte ut "Boing" for WoW. Siden WoW var mye billigere ble hun med på dette. Null stress :)

Lenke til kommentar
VISA electron funker flott det, men det er mange banker som ikke gir kortnr. og det er det du trenger for å betale.

 

Er man nødt til å være over 18 for å få kortnr eller vet du åssen man får det?

 

 

visa electron funker ikke om man skal subscribe til wow. man trenger vanlig visakort til det. visa electronkort mangler den 16-sifra koden som ligger på kortet, vanlig visa får du om du er 18år, eller om du har med en av dine foreldre:)

Lenke til kommentar

Har lagt merke til at det ble en liten diskusjon om missbruk av kreditt-kort koder her :p

Men det jeg lurer på er om noen vet for sikkert om jeg kan oppgradere en free-trial og da fortsette med gamecards, uten å noensinne være avhengig av et kredittkort =)

 

såå.... Anyone?

Lenke til kommentar
Har lagt merke til at det ble en liten diskusjon om missbruk av kreditt-kort koder her :p

Men det jeg lurer på er om noen vet for sikkert om jeg kan oppgradere en free-trial og da fortsette med gamecards, uten å noensinne være avhengig av et kredittkort =)

 

såå.... Anyone?

 

Du kan uten problem bruke bare gamecards, ja. Trenger enten kredittkort eller gamecard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...