Swafty Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Dere lurer kanskje på hva dette er. Dette handler om Athene, som er den beste paladinen på Emeriss serveren og sikkert den beste paladinen i verden. Han lagde en post på WoW EU forumet hvor han ville selge sitt 2500 arena team fordi han skulle pwne pve nå med guilden sin og der skrøyt han over hvor gode de var og andre var noobs og sånt. Så han fikk mye kritikk og folk flama han, men så fant de ut at det var bare på tull og tøys Så slik ble han populær på forumet så begynte han å lage noen filmer også som viser at han er den beste paladinen i VERDEN. Her er linker dere kan se videoene hans på: movieLOL (Guilden) YouTube Som dere ser så er han veldig populær blant WoW-folket, men de som ikke spiller WoW vet nok ikke hva han babler om så valgte å ikke legge denne under humor Og drit i å flame over hans ego osv, det er made for pure laughs.
kaken Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=1&pageNo=1
Gnurk Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hadde fyren vært morsom til å begynne med kunne man kanskje klart 1-2 minutter, men 9 minutter med en kar som er like morsom som et knekkebrød blir vel litt i meste laget? =P Endret 23. oktober 2007 av Gnurk
random_wannabe Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Må si meg enig med Gnurk. Ikke var han morsom i det hele tatt, samt at hele det konseptet der er allerede brukt av Pure Pwnage.
PSV Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Det er noe av det mest geniale jeg har sett i alle fall.
nazrm Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Må si meg enig med Gnurk. Ikke var han morsom i det hele tatt, samt at hele det konseptet der er allerede brukt av Pure Pwnage. Mmm, blir nesten flaut, syns jeg.
StarGazer Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Må si meg enig med Gnurk. Ikke var han morsom i det hele tatt, samt at hele det konseptet der er allerede brukt av Pure Pwnage. Mmm, blir nesten flaut, syns jeg. Ja, langt ifra morsomt det der. Pinlig er det rette ordet ja!
knux Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Bra, men igjen mer som en etterligning av Pure Pwnage... Endret 24. oktober 2007 av KnuX
DNA Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Bra, men igjen mer som en etterligning av Pure Pwnage... "I looked that Pure Pwnage guy up in the armony and look at his rating!"
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Litt morsomt å høre på han. Pssjt, pssjt!
øl_i_tastaturet Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Kan ikke sammenlignes med Pure Pwnage engang. Det her var ikke morsomt.
Swafty Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Nerdehumor er ikke morsomt uansett. Du som er så mega nerd og gamer WoW 24/7 så synes du ikke nerdehumor er morsomt?
random_wannabe Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Selvom Kombat-Kaare er ett morsomt eksempel på det å "Skyte seg selv i foten" så skal ikke det trekkes inn i denne sammenhengen tbh, han må få lov til å ha en mening om all slags film ^.^
Lycantrophe Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Du som er så mega nerd og gamer WoW 24/7 så synes du ikke nerdehumor er morsomt? Faren min er sterkere enn faren din. Forøvrig enig med lilleslem her, selv om utsagnet er noe tynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå