Smufen Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Heisann, førstegangsbruker her. Lurte på om noen kunne hjelpe meg med et problem jeg har med Bioshock? Okei, nå later vi som om jeg ikke har brutt noen forum-regler, og at dere vil hjelpe meg! Flotte-flott. Problemet mitt er at jeg tror det er noe galt med driverene mine. Når jeg kommer inn i andre del av Rapture, m.a.o, Medical, så begynner spillet å crashe helt tilfeldig. Alt fra at spillet loader, til at jeg tar opp noe, til jeg ser en NPC eller rett og slett at jeg trykker 'esc'. Dette er utrolig iriterende, jeg har lastet ned helt nye Nvidia drivere, skjermkortet mitt er NVIDIA GeForce 7950 GX2. Håper noen kan hjelpe meg og at dette er riktig forum! Endret 22. oktober 2007 av Smufen
Jarmo Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
AvidGamer Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Trodde du måtte ha 8000serien for å kunne kjøre Bioshock. Tror ikke ditt kort er støttet.
Ghaundan Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Har selv 7950 og det funker fint her. Få/ingen spill idag krever dx10 kort, rett og slett fordi det er for få som har det.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) På Minimum requirements så er : Direct X 9.0c compliant video card with 128mb ram ( Nvidia 6600 or better/ATI X1550 or better På Recommended requirements så er : Direct X 9.0c compliant video card with 512mb RAM (Nvidia GeForce 7900 GT or better) Lest rett av coveret/manual rett meg for skrivefeil xD Endret 22. oktober 2007 av Slettet+981287349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå