Gå til innhold

Stilleste gutt i sovesalen - hvilken bærbar PC er det?

perkh

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Leter etter en kraftig bærbar PC, men den må være stille og kjølig. Gode forslag? Den skal være en desktop-erstatter, så vekt og størrelse har mindre betydning.

Edit: Skjerm ingen betydning, da den er koblet på eksterne skjermer. Bruk: kontor, internett og litt bildebehandling. Spille min musikk mens jeg jobber :) Null spilling. Budsjett: Tja...opp til 15000. Men hvis jeg finner noe bra til rimeligere pris - helt greit!

Edit 2: Har rimelig oversikt over det generelle tilbudet av bærbare - spørsmålet her blir mer: er det noen bærbare som har fått gode skussmål for å være stille?

P.

Endret av perkh
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva skal du bruke maskian til, hva har du i budsjett? Noe annet du ønsker av maskina du vil legge til? Skjermstørrsele 15 -17?

Endret av zonko
Skrevet

Macbook er vel ikke særlig stille...? I hvert fall ikke sist jeg så en, og det er ikke lenge siden.

IBM er stort sett ganske stille, men koster ofte mye; mer enn det smaker om man leter etter en desktop-erstatter.

Skrevet

iBooken er vel ikke akkurat kjølig, men om du velger siste core2duo, t7300,t7500 eller t7700 og et onboard skjermkort, kan du ikke gjøre feil. HP 6710/6510 eller aller helst HP 8510, samt IBM thinkpad er vel trygge valg

Skrevet

HP Compaq har jeg bare god erfaring med. Altså "proff"serien til HP. Thinkpad er jo også noe å snuse på, men de ligger litt over i pris. Dell har jeg lite erfaring med, og da bare med inspiron-modellene deres, så de skal jeg ikke uttale meg om.

Skrevet
MacBooken til pappa er så stille som en mus.

Da har han enten en gammel macbook, et kjølig rom, eller annen bakgrundsty som overdøver mackbooken.

Ny macbook, et rom med romtemp på 21-22 grader tenker jeg og ellers er det stille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...