Gå til innhold

Hva syns dere om Zelda Phantom Hourglass?


Soldierr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lest de fleste omtalene av Zelda PH og må si jeg er overbevist om at det er et spill og bruke lommeboken på :D Men vil gjerne vite av dere som har spillet hva dere synes om det? Er det verdt og bruke 349,- på det? Har Bursdag på Mandag (05.11) Så jeg tror jeg skal ønske meg det vis noen kan bekrefte at det er så bra som omtalene sier :D

Lenke til kommentar
Jeg har lest de fleste omtalene av Zelda PH og må si jeg er overbevist om at det er et spill og bruke lommeboken på :D Men vil gjerne vite av dere som har spillet hva dere synes om det? Er det verdt og bruke 349,- på det? Har Bursdag på Mandag (05.11) Så jeg tror jeg skal ønske meg det vis noen kan bekrefte at det er så bra som omtalene sier :D

 

Definitivt. Hvis du leser i omtalen av spillet i prisguiden kan jeg like gjerne avsløre at det er jeg som har skrevet den. Men jeg mener hvert ord jeg har skrevet. Meget bra! Nesten litt trist at jeg er ferdig med det, oh well metroid.. :love:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg er så hekta. Klarer ikke gjøre annet enn å spille, særlig nå som jeg har ferie. Spiller konstant, la meg kl 01 i går men spilte til kl 06 på sengen(skulle bare spille littegranne til:p).

Kjøpte det for en 4-5 dager siden. Jeg synes ikke det er spesielt lett. Vanskelig for å være et DS-spill spør du meg. Men i Zelda-sammenheng vet jeg ikke, har faktisk aldri hatt et eget Zelda før, selv om alle vennene mine var oppslukt av Zelda64 for 10 år siden..

 

Men jeg storkoser meg, jeg rundet jo New Mario Bros på et par dager, dette har jeg spilt lenger og er ikke halvveis engang. (L)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...