Eulogist Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hei, jeg kjøpte meg Two Worlds for en god stund siden og har enda ikke fått til å joine game online. Jeg kommer inn på byene, men kan ikke joine andre sine game. bare hoste eget. Syntes jeg leste et sted at det hadde noe med routeren og gjøre? hadde vært veldig fint med hjelp her ;D
Mr. President Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Litt off-topic her, men er det mulig å spille Two Worlds online eller er det bare jeg som har missforstått?
Bjonski Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Litt off-topic her, men er det mulig å spille Two Worlds online eller er det bare jeg som har missforstått? Ja, det er mulig. Man kan spille gå inn på serverne og lage egne "games" eller joine andre. Første karakter er gratis å lage, neste koster 500gull (ingame penger)
Mr. President Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Mange spillere på en server da? Noe spesielt man gjør online?
Svinat Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Man må åpne noen porter i ruteren, jeg skal se om jeg kan finne igjen guiden fra Two Worlds sitt supportforum.
Eulogist Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 det ville vært veldig fint om du gadd ;D
Svinat Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Håper løsningen på problemet ditt er her. http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=28085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå