Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vond tå XD


Chao

Anbefalte innlegg

Jeg slo tåa her om dagen :p Det knakk skikkelig og nå i er den dobbelt så stor og blå XD Hvis jeg dunker forsiktig med en finger så kjenner jeg det skikkelig godt... Jeg har isa den ned med sprei, men det var liksom et halvt døgn for seint.

 

Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få ned hevelsen. Jeg hadde planer om å komme med ut i løpet av helga men får ikke plass i skoen.

 

Så hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Skjedde samme med meg forrige fredag. Dunket tåen veldig hardt i dusj kanten ved bassenget på skolen. Klarte ikke gå skikkelig på 2-3 dager. Den ble både hoven og blå. Klarer å gå fint nå en uke etterpå, men er vondt fortsatt når jeg beveger den til sidene.

 

mao. ta tiden til hjelp :)

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...