YkseN Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) jeg har fått tilbud på å kjøpe to 12" av en kompis...cadence beast orange...for 4000,-++ det jeg lurer på da...eg det et bra kjøp? Endret 20. oktober 2007 av YkseN
onkeljan Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 jeg har fått tilbud på å kjøpe to 12" av en kompis...cadence beast orange...for 4000,-++ det jeg lurer på da...eg det et bra kjøp? Cadence beast er gode elementer, men jeg vet ikke om de er verd 4000,- elementer taper seg jo ikke så mye i verdi da, funker de så funker de så lenge det ikke er skade i selve membranen
YkseN Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 jeg har fått tilbud på å kjøpe to 12" av en kompis...cadence beast orange...for 4000,-++ det jeg lurer på da...eg det et bra kjøp? Cadence beast er gode elementer, men jeg vet ikke om de er verd 4000,- elementer taper seg jo ikke så mye i verdi da, funker de så funker de så lenge det ikke er skade i selve membranen kk, jeg har sett litt på internett, og der ligger begge dei to subbwoofersa 6000,- til sammen og eg får dei får 4000,- vurderte å bruke litt lønn å betale ned innen 12 mnd;P
andy89 Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Dette er 2 gode subber! http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=834 Rainbow Hammer sikkert ikke så mange som har hørt om de men de spiller bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå