Gå til innhold

Demo av Hellgate: London (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme jeg også hatet portalene, ikke nødvendigvis bare fordi di var lat, men hva hindrer demoner i å hoppe rett inn i basen til menneskene og slakte de for fote? Alle vaktene står jo andre steder. Ikke er de gjemt heller, og siden demonene hadde flyktet gjennom en i demoen (når du skal ned å ta ut 8) så kan de jo bruke de.

 

Syns det herpet det lille som var av atmosfære. Jeg er ikke grafikk hore, sitter å diller med HL1 nå og da (sånn at jeg kan si jeg har greid det og) og jeg reagerer ikke på grafikken. Men dette var rett og slett horribelt.

 

Marksman var jo lett nok, men bare jeg som irriterte meg over ferdighetene man kunne velge? Alle krevde at man stod stille.

Lenke til kommentar

Får feilmeldingen "Minimum requirements not met" ved oppstart og jeg har dual core CPU, 3.5 gig RAM og et 8800 GeForce gfx kort... og Vista. Det er riktignok kun en beta, men hvis de ikke har planer om å støtte Vista i et helt nytt spill så vitner jo ikke akkurat om god planlegging eller gjennomføring...

 

Helt grei demo, men neppe noe jeg kommer til å ville bruke tid på. Må si at dette ble en skuffelse dessverre. Hadde forventet mye mer...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...