TheScorp Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 og neste gang blir de vel lvl 90.. så 100 ? .... og dessuten, så begynner de og bli tørt med historie ... etter 2 expansion packer så er meste parten av historiene sugd bort ... og då gar alt på fantasien til blizzard XD... nopp... wow dør nok ut snart.. Hva med å la være å kommentere Loren til Warcraft hvis du ikke har noe som helst peiling på den? "Mesteparten av historiene sugd bort"? Northrend, Maelstrom, Plane, Legion, Emerald Dream. Plass til ihvertfall tre-fire nye raser basert på lore: nathrezim, pandaran med mer etterhvert som sonene frigis. WoW kommer til å dø ut en dag, sånn ca om 5 måneder.. Hvordan vet jeg det? Jo, fordi da kommer Funcom ut med Age of Conan, et spill som kommer til å ta hele bransjen med storm! Argh! Slutt med den forbanna hypingen av AoC. De har jo selv sagt at de ikke har som mål å kapre WoWs spillerbase. Og målsetningen er faktisk ikke mer enn 500 000 spillere for at de skal være fornøyd. WoW dør ikke, akkurat som EQ, Lineage etc etc fortsatt er i live.
turak Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 (endret) jeg ahr god greie på WoW historie... og helt siden dranei kunne bli shammy har spillet vært drit skal vi se... Maelstrom er en virvel som suger til seg øyer .... japp, kunne definitivt vært noe, men ikke mye ... (de er bare 2 byer der nede).... og hvordan planleger du de ?, skal man liksom bruke dykker utstyr eller noe ?? :S Pandaren er neutral. Nazreim er the Bunring Legion. og her er noen ekstra: Goblin er neutral. nerubian er så godt som utrydet. de er et par planeter igjen, men for og få dette til og ''krasje'' må de skrive mere om azeroth... personlig så kan jeg se alle feil grepene som blizzard har gjor, de lager rett og slett spillet for stramt.. og utgit exspansion packer for tidlig, de skulle heller oppdater outland i et halvt år til, og gjort northenrender til en skikelig kanon kulle... men problemet er at hvis noen dreper arthas, er jo Scourg slått ut, de kunne likegodt vært ''The End'' når du dreper han... de har gått alt for fort frem, og gjort spille for litte fyldig, for meg så virker northenrender som en desperat handlig egentlig (etter som dette er et av de mest historiske plassene i wow)... men de trengte jo ikke noe nød plan, hvorfor tok de ikke noe annet ? :S og dessuten er undermine et par øyer, de er ikke mye og henter der (i vertfall mindren en BC). hvis de noen gang releser goblin som playabel er de garanter en desperat handling, hvis de kunne skrevet azeroth vidre på en overbevisende måtte kunne de forstatt for evig, men de som hadde vært enklest ville vært og sluttet av wow og start fsk ''Wow: The Sescoud Age''... fordi azeroth har litte fleksibelitet som de er nå, hvis du skriver hisotiren ETTER WoW og the frozen thron kunne de gått bra, hvis blizzard gikk riktig frem... dette med 10 lvl pr expansion pack er DRIT irriterende .. Endret 27. oktober 2007 av turak
Eirikrj Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 AO er veldig bra, beste community som fins.
Darth Kjell Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Til dere som sier at Blizzard går tom for lore til WoW... Det er lov til å lage ny lore vet dere. Man må ikke kun bruke ting fra spill/bøker før WoW. Jeg har ingen tro på at WoW kommer til å dø ut i nær framtid. Blizzard er et av de selskapene i verden som gir best støtte til spillene sine. Det er enda en veldig aktiv community til f.eks Diablo II. Dette er et spill som som ikke har fått noe nytt innhold på veldig lenge, og enda spiller folk det. Tenk bare hvordan det kommer til å bli med WoW når de fortsetter å gi ut nye ting å gjøre. Jeg ser problemet med at det blir høyere og høyere level cap. Det blir slitsomt å levle opp alt o.l. Blizzard har i allefall vist at de er klar over problemet. Mer xp fra 1-60 er et skritt i riktig retning. Liker også at de nye hero-klassene starter på høyere level. Det vil gjøre det mindre kjedelig å levle opp. Har selv en lvl 70 holy priest, og kunne godt tenkt meg en alt som er litt lettere å farme med, problemet er bare at jeg ikke gidder å starte på lvl 1 igjen. Death Knight kommer til å løse dette problemet for meg. Tror egentlig ikke Blizzard kommer til å heve level capen i det uendelige. Etter lvl 80-90 kommer de sikkert til å gå over til du unlocker nye talent points/spells osv ved å gjøre end game quests. At scourge blir slått hvis man dreper Arthas trenger ikke nødvendigvis å stemme. Hvis man dreper han kan det kanskje hende at noen andre bad guys ser sitt snitt til å ta over hæren hans og utvikle den videre.
turak Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 (endret) om 5 år når lvlene er 150 og du vil lage en ny char tror jeg du tenker anerledes men death knigt virker som en latterlig klasse, de blir jo en blanding mellom warrior og warlock O_o ... thats lame .. og dessuten har blizzard gjort dårlig arbeid i de siste, de er rett og slett for litte fantasi i spillet... folk har de ikke morsomt lenger nesten ... og disse pre-questan som kommer er helt fukka... jeg sjøl er/var en lvl 70 hunter, intil de viste seg at INGEN trengte hunterer, og nesten INGEN gjore kara pre-quest ... hunter er begynnt og bli sjelden, de er de jeg ikke liker ... for vær 5 mage du ser, finner du 1 hunter .. foreksempel, for og dra til mount hyjal trenger du og gjøre et helt SYKT pre-quest... selv de beste guildene greier nesten de ikke O_o ... og dessuten er lvl capen bare helt teit... de er de som kommer til og være hovedgrunden til at WoW dør ut... jeg tror ikke de kommer til og fortsette på Warcraft lore :/ men før eller senere går de til f***, jeg håper de kommer at spill som er bedre en wow kan jo håpe på Age of Conan, eller WarHammer online Endret 27. oktober 2007 av turak
Darth Kjell Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Hvordan vet du at Death Knight blir en blanding mellom warrior og lock? Selv om man gjør shadow dmg trenger det ikke å være DoTs og shadow bolt. Pre-questen for Hyjal er ikke så syk da. Hvis du ikke klarer den, så kommer du uansett til å slite i Hyjal. De beste guildene har ingen problemer med pre-questene. Litt av tingen er at du også skal føle det som fortjent at du har kommet dit. Du har arbeidet for det.
turak Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 (endret) rofl... jo de er vanskelig... og bossene i hyjal er nesten umulig jeg vet at the blir blanding mellom warrior og lock fordi de er magisk og har plate armor meg jer er også jævlig sur for at blizzard leger for mye vekt på forskjelige classe ... hunter har nesten ikke noe funksjon lenger :/ du får deg heller en mage, lock eller rogue... meste parten av guildene tar bare inn en minimu av huntere .. Endret 28. oktober 2007 av turak
Darth Kjell Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 At hunter ikke blir tatt med stemmer ikke lengre. Både BM og survival (hvis du har mye agi) er super-bra. Alle guilds bør ta med noen hunters i raidene sine.
turak Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 ja, de pleier og være MAX 2 hunter pr raid, og mange guilder har 5 hunter max i guilden... WoW kommer til og dø ut fordi lvlan bare blir høyere... når de er 150 lvl bruker selv power lvlerer 4 måneder på og lvl O_o ... da blir de bare sittanse livløse zombier igjen... og da kan folk sikkert drepe illidan med en gruppe på 5 stykk... og raganros kan man sikker soloe... de er dette som er problemet, halvparten av wow verdenen har ikke funksjon lenger, annet en orgrimmar og IF som folk trader i, og bare står og henger for og vise kul armor... de er jo totalt latterlig... liksom lich king er et av de kraftigste vesenene i universet (wow lore), kordan kan dem skrive vidre et de ??, og ''the plague'' er Ner'Zul sin magie (lich king), så de skal i teorien slutte når han dør... og dessuten, så er de ingen som er kraftigere en arthas.. så da tar jo bare spillet og blir lettere hvis noen andre tar over.. blizzard må skrive BRA vidre på Warcraft lore for og få de til og gå nå, og de tror jeg ikke de greier ..
Rofel Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 tja du kan jo prøve http://gpotato.com/ de har endel mmorpg spill, alle er gratis, ingen måneds pris. Isteden har de en online shop hvor du kan kjøpe unike items til de forskjellige spillene. noe av det beste er at du lager en account og kan spille alle spillene deres på samme accounten så det er ingen grunn til flere forskjellige. Spiller Flyff så hvis noen her spiller på lawolf servern kan du jo legge til Skrofel eller Rofle
Jext Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Kvaliteten på asiatiske "gratis" MMORPG spill kan vel diskuteres.. MMO markedet er på en liten nedgang for tiden. De store neste generasjons titlene er fremdeles mange måneder på vei, og mange føler at WoW ikke gir den samme opplevelsen lengre. Hva kan man egentlig vente etter å ha spilt et spill i 2 år, og som er enkelt nok å fatte til å dra inn så mange ikke-gamere til verdenen sin. Tingen med nytt content i WoW er at de drar inn så ufattelig mange nye spillere hele tiden med det, så jo det selv mot slutten av raidingen min i spillet. Flesteparten av folka jeg endte opp med å spille med hadde aldri sett MC. Blizzard har jo økt omsetningen sin astronomisk med WoW og alt rundt, det er garantert at de kommer til å tviholde på dette så lenge det lar seg gjøre. Jeg kommer derimot til å kose meg med Hellgate: London som straks kommer ut frem til det blir tid for noe nytt stort MMORPG. Jeg er enig med et par folk tidligere i tråden, all hypen rundt AoC gjør meg småkvalm. La oss virkelig håpe det blir bra, ellers kommer mange til å bli utrolig skuffet.
turak Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 trailerne på Ago Of Conan ser jo vledig lovende ut, de samme gjør WarHammer online sine de kommer nok til og stjele en god del av WoW sine kunder. og dette med at blizzard vil tviholde hjelpe ikke en drit, fordi de kommer til bli desperate når tallene går nedover, og vil antagelig hvis gjøre noe drastisk (en expansion pack som antagelig kommer litt for fort, igjen)... de går ALT for fort fremm, og de gjør de vanskelig og holde kunde tallene oppe, fordi mange aldri ser MC, og når wraith of the lich king kommer er de sikkert mange som aldri har sett KARA en gang...
Amored Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Star Wars Galaxies er best! Beste community jeg har vært borti.
Darth Kjell Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Hva er det som er i veien med å ikke ha sett Kara/MC? Ikke akkurat krise. Hvordan vet du Blizzard går for fort fram? Vet du når WotLK kommer ut? Synes du TBC kom for fort ut? Den ble jo sluppet to år etter WoW. Blizzard tror jeg heller ikke blir desperate. Nevn ett tilfelle der de har blitt det før. Historien viser at Blizzard har ganske god peiling på det de gjør. Folk gjorde narr av de fordi Diablo II tok så lang tid. Folk lo av tidlige alfa/beta-utgaver av StarCraft. Folk var veldig skeptisk til at Blizzard skulle gi ut et MMORPG siden de ikke hadde gjort det før. Så, hvordan gikk disse prosjektene til slutt? De gikk VELDIG bra. Så, hva sier det? Kommer WotLK til å være super-bra? Det vet jeg ikke. Det eneste jeg vet er at jeg i allefall skal vente til WotLK kommer ut, før jeg avskriver xp-packen og Blizzard.
peids Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Det er så ufattelig latterlig med alle dere som "hater WoW". Gjennomsnittet av dere er folk som har spilt WoW siden release, og nylig har tatt en pause. Da "hater" dere liksom det dere har drevet med i over 2 år, og disser alle andre som fortsatt holder på. Og 90% av dere spiller fortsatt i ny og ne, og kommer til å begynne å spille igjen når WotLK kommer ut. Og til deg med hunteren : Det er klart når en server har 30% med huntere, så er det kun plass til de beste i guildene. Synd for deg at du ikke er det. Hva "wææææ, får bare være 3 huntere totalt i en raiding guild jo!" angår, så hvis du noen sinne hadde satt foten din innenfor en guild som gjør mer en Karazhan ville du sett at de fleste klassene ikke har stort flere i guilden. Hvorfor? Jo, TBC brakte med seg 25-man instances, og det begrenser hvor mange det kan være av hver klasse i raidene. (Og hvor mange som trengs i guilden...) Og i en raiding guild er det jo gjerne raidere som spiller 4-5 ganger i uka (raider altså), så hva skal man med 10 huntere eller druider da, når det kun er plass til 2 - og 2 av de beste spiller hver kveld? Roll en annen character - se hvorfor hunteren din ikke fikk plassen i den beste guilden på serveren din, opplev noe nytt. Ja - jeg spiller fortsatt WoW til en viss grad. Like mye som før? Nei. Men etter 2 år i spillet får man en del "venner", og for mange er den sosiale biten av WoW det som trekker dem tilbake dag etter dag.... Skal jeg gjøre ett seriøst forsøk på Age of Conan når det kommer? Jepp, indeed. Skal jeg komme inn hit og disse WoW da? Nope Har gitt meg 2 år med fantastisk mye spilleglede Nyt mandagen. Endret 29. oktober 2007 av peids
turak Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 vis du trykker /playd på wow finner du antagelig 40 dager av livet ditt komprimert i et spill -.-... etter jeg så dette sluttet jeg og spille wow, men spiller nå og da på en low lvl char, fordi ingen trenger huntere på min server... og de tallenen jeg sier er basert på noen av guildene jeg har sjekket med, for og gjøre looten best mulig er de bare optil 5 hunter i en God guild... og du spør ka de gjør at man ikke ser KARA eller MC ?? .. halve mening med spillet er jo og fære i instancer, hvis du aldri kommer i en går de ikke... her er ting blizzard har gjort feil: Alliansce Shaman. TBC og de reseter sikker hele driten på WOTL og, armorn blir verdiløs... og de blir jo bare teit at alle instancene i outland blir stående tom, fordi de er ikke VELDIG mange som har besøkt dem... tenkt at selv illidan sinne drops blir bare blåbær i forhold til de man finner på northenrender -.- men de som er rart er at shaprion (nest siste boss i NAXX) var i nax, og ikke ble spart til northerender etter som den er beskyteren av den :S detter blir bare piss etter WOTL, de er da spillet begynner og gå nedenom og hjem, fordi i tileg kommer AOC og WHO(War Hammer Online).. så de går jo rett til f***.. bare vent og se....
peids Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 men de som er rart er at shaprion (nest siste boss i NAXX) var i nax, og ikke ble spart til northerender etter som den er beskyteren av den :S detter blir bare piss etter WOTL, de er da spillet begynner og gå nedenom og hjem, fordi i tileg kommer AOC og WHO(War Hammer Online).. så de går jo rett til f***.. bare vent og se.... Nå har jo aldri Blizzard sagt at de følger Warcraft-loren med World of Warcraft da... Og sist jeg sjekket var den ingen lov som sa de måtte følge sin egen lore anyways...
Jext Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg forstår ikke hva du egentlig kritiserer turak. Fysj og fy med expansions som flytter spillerbasen til nye områder. Huh? Hele poenget med expansions i et MMORPG spill er at folk blir lei av å ta de samme instancene og queste i de samme områdene. At resten av spillverdenen får lav befolkning når alle holder på med nytt content har jo veldig lite å si, hvertfall når de er reale og øker XP gain fra 1-60. Det å gi Alliance shaman klassen var et smart trekk, all whiningen om Alliance/Horde balance i PvE har blitt fikset. Det virker ikke som om du har noe særlig peiling på hverken norsk rettskrivning eller MMORPG verdenen, sorry.
turak Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jeg forstår ikke hva du egentlig kritiserer turak. Fysj og fy med expansions som flytter spillerbasen til nye områder. Huh? Hele poenget med expansions i et MMORPG spill er at folk blir lei av å ta de samme instancene og queste i de samme områdene. At resten av spillverdenen får lav befolkning når alle holder på med nytt content har jo veldig lite å si, hvertfall når de er reale og øker XP gain fra 1-60. Det å gi Alliance shaman klassen var et smart trekk, all whiningen om Alliance/Horde balance i PvE har blitt fikset. Det virker ikke som om du har noe særlig peiling på hverken norsk rettskrivning eller MMORPG verdenen, sorry. jaha ?... når wow har 5 kontinenter, og 1 et av dem er i aktiv bruk ?... de skulle ''oppgradert'' litt på de gamle i tilleg til all den andre driten... ja, istede har 90% av horde kilkka pga at shaman var The Horde's ''vare merke''... de var så litte smart, og du har ikke LITT peiling om dette hvis du sier at de var er SMART trekk... paly er alllianse og shammy er horde ... sånn skulle de vært for evig, men neida.. blizzard MÅTTE fucke til alt sammen nå er horde og allianse 100% like i skill og all den driten, og de suger SKIKELIG... de eneste som er forskjelig er forskjelen mellom racene, dette fjerne litt av spenningen med spillet... og de er MANGE som vil fortsete og gjøre MC og drit, men etter som alle bare bryr seg om KARA og sånn går de ikke + at du går opp lvl... de er jo mange som ville ha egene lvl 60 servere ... og dessuten så er de litt trist når du rider igjenom gamle områder og husker hvordan de var den gangen du var her, hvordan de var når du gjorde disse instancene.... ZG var jo en veldig hygelig instance syntes jeg, men nå er de INGEN som fær ditt, med mindre noen kjender seg og vil fære i instancen de aldri var i.... nå kan du drepe onyxia, ragnaros og alle andre med en gruppe med NULL skill ... og ikke klag på skrivinga mi, den er som den er -.- live whit it ... men hvis jeg vil ha et BRA spill, et som de faktisk er mulig og bli bra i (EVE online fortseter jo i de uendelige... så man kan aldri ta igjen proffene) og såklart vil man jo ha litt folk <3 så da må de jo være et max lvl også ... er de noen som kan lese ut av de og si et spill som ligner ? Endret 29. oktober 2007 av turak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå