Gå til innhold

Hvilke Realm Anbefales?


Anbefalte innlegg

Litt om meg...

 

Ønsker å spille Alliance

Ønsker spille blant folk som ikke shouter til deg "Learn 2 play"

 

Jeg liker tanken på du kan lage character bare på en side, så du må velge mellom Horde og Alliance.

Så PVP blir det, men om RP/PVP eller PVP?

 

Hvor tror dere jeg vil få mest triveligst?

Jeg er ingen hardcore player. Er 22 år.

 

Hvilke realm bør jeg spille på? Noen som anbefaler noe som helst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg var deg, ville jeg valgt meg en relativt ny server. På de gamle er det liten hjelp å få, alle er med i raidende guild, og om de levler en alt, får de guildmembers til å booste seg. Du kan jo alltids ta en titt på prosjektene her inne, ene prosjektet er et guild som kaller seg Drøm (disse spiller på horde-siden), som levler sammen i instancer, mens det andre er et guild som levler hver for seg, men har som mål å spille sammen på nivå 70.

 

Stormblåst - Alliance

Drøm - Horde

 

Ps: Jeg ville snakket med noen i Drøm før jeg lagde en character der, grunnet de har 5 faste i hver gruppe, ergo det kan bli vanskelig å komme inn, om ikke du har 4 andre venner som også skal spille der.

 

Edit: Ellers spiller jeg selv på Sylvanas som Alliance og trives med det. Levler en minitaryrkriger nå. (Har en prest på nivå 70)

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Ok, for siste gang. Drøm er kun et socialguild, en samleplass for nordmenn. Og alle er velkomne!

 

PRD er noe annet, det arrangeres som en egen aktivitet. Du må ikke engang være i Drøm for det, selv om det er en fordel.

 

Takk.

 

Forresten, Minus, har du lyst til å la meg ganke priesten din i Halaa av og til for halaa-marks? =)

 

Edit: Stormblåst skal raide, skal de ikke? Og du er hjertelig velkommen til oss på Sylvanas.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Ønsker å spille Alliance

I de fleste tilfeller vil Alliance være flere, jeg foretrekker når det er flere av motstanderne.

 

Ønsker spille blant folk som ikke shouter til deg "Learn 2 play"

Hadde tenkt til å anbefale der jeg spiller (Magtheridon), men er redd serveren ikke ville oppfyllt dette ønsket da isåfall...

 

Jeg liker tanken på du kan lage character bare på en side, så du må velge mellom Horde og Alliance.

Så PVP blir det, men om RP/PVP eller PVP?

RP/PVP om du vil spille med personer som tar spillet litt mer seriøst, og kanskje er på et litt høyere nivå enn på de fleste PVP-servere. Men om du ikke har spilt RP-servere før, og vil helst bare spille 'for å spille' så ville jeg valgt PVP.

 

Uansett hva du velger så lenge det er PVP eller RP-PVP så kan du bare skifte server senere. Et unntak er PVE-servere, hvis du velger en, er du fanget der...for evig... :ohmy:

 

Hvor tror dere jeg vil få mest triveligst?

Jeg er ingen hardcore player. Er 22 år.

Utifra dette så ville jeg sagt RP-PVP. Hvis du ikke liker det kan du bare transfere uansett så lenge det er RP-PVP og ikke RP.

Lenke til kommentar

spiller på grim batol jeg, har akkurat begynt å spille jeg også..så jeg anbefaler den :)

en fair amount med nordmenn også..men jeg begynte vel der fordi jeg har venner der..

det er jo også et godt tips. spill på samme server som kjentfolk. om du ikke får hjelp hele tiden, så er det ok å ha noen å prate med ^^

Lenke til kommentar

Start opp på en RP-server, F.eks Argent Dawn, der startet jeg opp, jeg er ingen roleplayer selv, men folk oppfører seg som folk. Vil tro gjennomsnittsalderen er mye høyere på RP-servere. Så om du ikke på død og liv må ganke, så annbefaler jeg Argent Dawn. Koslige folk også!

 

Edit: Pål.

Endret av oDDi2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...