Gå til innhold

Noen som kan låne meg et am2 hk?


vgdev

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette innlegget passer her, men fant ikke noe bedre sted. Jeg bor i kr.sand S og mitt problem er at jeg har en pc som ikke funker. Skulle gjerne ha fått tak i et am2 hk til feilsøking. Det er nemlig ingen av mine kompiser eller bekjente som har et slikt hk. Lurte på om det var noen som hadde et slikt kort på lager, som kunne låne meg et i bytte med noen få kroner :p ? Leverer med kopi av pass, slik at det ikke blir noen mistanke om stjeling.

 

Mvh Vegard

Endret av vgdev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant noko hovedkort til kast etter deg pris:

 

MSI K9N Ultra-2F 195,- uten kabler og drivere...

MSI K9AGM2-L,AMD 295,- ingenting mangler...

 

Hmm...kanskje det var lurt. :thumbup: Men det tar likevel litt tid før jeg får feilsøkt da, også må jeg betale for frakt, og ny frakt enda en gang for det som skal kjøpes nytt...hmm

Du har det jo til neste gang du skal feilsøke, eller skal hjelpe nokon med å feilsøke. +du slepper å vere redd for at det skal gå i stykker :p

Lenke til kommentar
Fant noko hovedkort til kast etter deg pris:

 

MSI K9N Ultra-2F 195,- uten kabler og drivere...

MSI K9AGM2-L,AMD 295,- ingenting mangler...

 

Hmm...kanskje det var lurt. :thumbup: Men det tar likevel litt tid før jeg får feilsøkt da, også må jeg betale for frakt, og ny frakt enda en gang for det som skal kjøpes nytt...hmm

Du har det jo til neste gang du skal feilsøke, eller skal hjelpe nokon med å feilsøke. +du slepper å vere redd for at det skal gå i stykker :p

 

Hmm..ja, kanskje det var en god ide. Kan jo bare kjøpe med nytt hk i tillegg da, så slipper jeg å betale frakt to ganger. Og hvis det ikke er hk-et så sender jeg bare det "ordentlige" hk-et tilbake i retur, uåpnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...