Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelp, er min penis normal?

gutt010

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har lenge hatt det slik at forhuden er for trang til å dra tilbake når penis er stiv. Da den sekuelle aktiviteten ikke akkurat er høy har ikke dette vært noe problem.

Det som er et problem er at når den er dradd tilbake er det omtrent vondt å ta på penishode, samtidig som den blir for veldig tørr.

Også har den fått en annen mørkere rød farge nederst på kanten, samtidig som jeg synes den er litt blå.

Hva kan dette være og er det normalt eller noe jeg må gjøre noe med, evt hva?

Trenger råd og hjelp, begynner å bli bekymra.

Legger inn bilde av penis for å vise.

Endret av Alastor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En viktig del av våre retninglsinjer er viktigheten rundt det at man ikke skal poste støtende bilder. Dette er over streken, uansett om du kanskje mente å gjøre det enklere for eventuelle råd som skal gies deg.

Bildet er fjernet, tråden er flyttet til helseforumet, som er rett sted å poste spørsmål rundt din kropp.

Skrevet

Det med at glans er vond å ta på, fort blir tørr, og at den har en annen farge nederst, er helt vanlig. Tror ikke du skal bekymre deg så mye over det.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Enig med hsiverts. MEN, hvis du ikke kan dra ned forhud når den er stiv er denne for trang. Jeg foretok et inngrep ved Volvat i Oslo for å bøte på dette. Litt vondt med bedøvelse, VELDIG vondt i 3 mnd etterpå, men ting er bedre nå. Mye lettere med tanke på rengjøring også. Du bør vurdere å foreta et lite inngrep for trang forhud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...