Gå til innhold

Hvilken telefon er minst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men 6300 er litt mindre og har i tillegg mer batteritid. Du trenger bare WLAN hvis du har tenkt å bruke internett mye på mobilen din og du oppholder deg på steder med trådløst internett. 6300 er flott å bruke på internett den òg, den har til og med 3g. Så hvis du ikke trenger masse fancy funskjoner ville jeg heller valgt den enn 6301

Endret av muchacha
Lenke til kommentar

Når trådstarter sier at batterilevetid er veldig viktig så kommer dere fram til at 6300 er et bra valg? Jeg har 6300 selv, og den har ikke spesielt bra batteri. MIn K750i varte 3-4 dager lenger enn denne. Ja den er tynn og fin, men hvorfor anbefale den til en som skal ha godt batteri ??

 

muchacha: Og nei den har ikke 3G ! Jeg synes flere her inne burde sjekke kildene sine for de gir hjelp til andre. Det blir bare for dumt at andre må rette opp i det dere sier.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
Når trådstarter sier at batterilevetid er veldig viktig så kommer dere fram til at 6300 er et bra valg? Jeg har 6300 selv, og den har ikke spesielt bra batteri. MIn K750i varte 3-4 dager lenger enn denne. Ja den er tynn og fin, men hvorfor anbefale den til en som skal ha godt batteri ??

 

muchacha: Og nei den har ikke 3G ! Jeg synes flere her inne burde sjekke kildene sine for de gir hjelp til andre. Det blir bare for dumt at andre må rette opp i det dere sier.

 

 

Kjøp den eg nokia 6111, den e liten:P

:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...