Gå til innhold

Trenger noen spill annbefalinger til PS 3


Otowi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier du ikke liker skate spill.. det er jo greit, men når du sier det bare blir det samme.. SÅ burde du ihvertfall ikke kjøpe Resistance, der blir alt det samme ihvertfall. Skyting, skyting, skyting.. Ingen ting å klage på at det blir det samme.. Ihvertfall ikke vis du har tenkt til å kjøpe Resistance.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slenger meg på denne tråden jeg.

 

Jeg og sambo har akkurat skaffet oss ps3. Vi er ganske nye på konsoll, har spilt på pc i tyve år, men er nå lei av å aldri få bra nok grafikk uansett hvor ny pc man har...

 

Fra før liker jeg spill som Day of The Tentacle, Monkey Island, Lemmings, Quake, Civilizations, The Sims, StarCraft, Sam and Max...

 

har storkost oss med Sega Rally og Resistance i timevis i helgen. Valgte disse to spillene for å få split-screen og coop-muligheten, og ønsker nå tips om hvilke spill jeg bør ønske meg til jul! Noen tips? Gjerne flere coop split-screen spill! Men også andre!

Lenke til kommentar
Slenger meg på denne tråden jeg.

 

Jeg og sambo har akkurat skaffet oss ps3. Vi er ganske nye på konsoll, har spilt på pc i tyve år, men er nå lei av å aldri få bra nok grafikk uansett hvor ny pc man har...

 

Fra før liker jeg spill som Day of The Tentacle, Monkey Island, Lemmings, Quake, Civilizations, The Sims, StarCraft, Sam and Max...

 

har storkost oss med Sega Rally og Resistance i timevis i helgen. Valgte disse to spillene for å få split-screen og coop-muligheten, og ønsker nå tips om hvilke spill jeg bør ønske meg til jul! Noen tips? Gjerne flere coop split-screen spill! Men også andre!

 

Vent til Army of two tror det kommer til ps3 Trailer til spillet finner du på youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...