Gå til innhold

Grusomme Skjebne på LightningsBlade rekrutterer!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Grusomme Skjebne; et norsk World of Warcraft horde guild som ble grunnlegget litt etter utgivelsen av The Burning Crusade går for tiden gjennom noen forandringer.

 

Guildet var i starten et såkallt "sosialt leveling guild", altså et guild der alle var velkommne. Målet var på den tiden å lage et guild med et kosligt og gøyalt guild-samfunn. Etterhvert som guildet vokste økte også antallet med "fjortisser"(husk det er en sinnstilstand, ikke en alder) i guildet dessverre. Dette var noe jeg og de andre i ledelsen misslikte sterkt og har prøvd litt forskjelligt for å luke ut disse fjortissene uten særlig effekt. Dette er en av grunnene til at guildet for tiden går igjennom noen forandringer.

 

En av forandringene er at guildet får en levelgrense på 50. (Om du har en level 70 main i guildet kan du ha alternative characters i guildet uten noen levelgrense) Dette fordi jeg selv har erfart at disse fjortissene ofte har lav level på deres characters. Denne levelgrensen er altså et middel på å luke ut disse.

 

Den største forandringen er at vi ønsker å starte med karazhan! Det er nettopp derfor jeg skriver denne posten fordi vi vil ha flere aktive medlemmer som ønsker å raide. Dette er et stort steg og krever endel arbeid og oppmersomhet fra meg - men det hjelper at jeg faktisk har erfaring med karazhan selv.

 

Om du ønsker å bli medlem er det bare å ta kontakt ingame(har samme nick ingame som her) eller på forumet til guildet som du finner på nettsiden nedenfor.

Addressen til nettsiden er http://www.fusco-ex.net

 

Hilsen

Øyvind Hermans

Endret av Rekviem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...