Gå til innhold

Splinter Cell; PC vs. Xbox?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener at Xbox er den som har best grafikk på Splinter Cell.

 

Nå har ikke jeg spillt splinter cell på xbox, men jeg har vanskelig for å tro at grafikken er bedre på boxen, det ville i så fall vært veldig rart. Pc har jo blant annet mye høyere oppløsning, pluss at man kan still inn litt aa og af effekter og slikt.

 

AtW

Lenke til kommentar

ja, har du noengang sett HDTV?? sef har oppløsning noe med spillopplevelsen/DVD/TV !

 

renere linjer, mindre kornete bilde...

 

 

PC all theway her!

 

forresten er Xbox og slikt for treigt imo, ikke hardware messig, det hakker kanskje ikke (ikke vet jeg, har ikke testen nok til å kunne si det), men gameplay messig...jeg vet iallfall at det ikke gikk "raskt" nok for meg i Halo...det tok jo evigheter bare å snu i det spillet....ikke "fast-paced" nok for meeg....

Lenke til kommentar
Bra og dårlig grafikk handler da vel ikke bare om oppløsning. Får du 'dårlig grafikk' når du ser dvd på tv'n din?

Selvfølgelig! Tv bildet er jo som kjent temmelig underlegent PC Monitor bildet.

 

Men visstnok har xbox støtte for HDTV så da begynner det jo å bli litt bedre.

Lenke til kommentar

Dere gikk litt av topicen.

Splinter cell på pc er nok bedre enn xbox versjonen siden pcer ike har noen stor begrensning innen grafikk som xbox.

Jeg har SC på xbox og må si grafikken er ganske bra,men pc grafikken er nok mye bedre siden anti-aliasing og oppløsning kan tukles med.

Skuffende ting med SC er at det er like enkelt på hard som på normal og da mener jeg : ingen smartere AI-er,ingen flere vakter og ingen flere sikkerhets-kameraer etc.

 

Men ikke la det stoppe deg fra og spille det.

 

Det at SC på xbox er optimalisert for GF4 kort og pc versjon for GF2 er bare dumt,for som sagt tidligere så var ikke GF4 ute når xbox kom (en spesial-bygd GF3 er i xbox-en). og det med pc er jeg ikke sikker på,men tviler på at det er sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...