Gå til innhold

Spill for jenter ?


nAD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har alltid hatt inntrykk av at Sims og slike spill har blitt godt mottatt av det kvinnelige kjønn.

 

Singstar/Buzz :D

Han mener nok til 360.

Ville anbefalt Viva pinata eller et arcade lignende bil spill det faller ofte i smak.

Kamoe er et platform eventyr spill som du kan klare å finne for en billig penge i butikk, ligner litt på rayman som du siktet till :thumbup:

Lenke til kommentar

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy er moro for alle. tror nok flere jenter som liker den..LEGO Star Wars: The Complete Saga komme nest mnd.

CSI: Crime Scene Investigation - Hard Evidence kanskje.

Men så har du RPG spillan.

Viva Pinata er veldig populær. digger det spille selv, kjenner flere jenter som spiller det.

Lenke til kommentar
Manhunt. Nuff said.

Haha..

Hun er 20, gått mye i Sims 2, Rollercoster tycoon. Hun er ikke noe særlig glad i slossing, heller mer springe rundt og plukke opp mynter, for også hoppe litt. Hun har fått prøvd seg på fps, da blir hun bare svimmel. Ser ut som jeg må vente til PopCap kommer til 360 også :p

 

Noen som har prøvd CSI spillene? Hun er veldig fan av seriene

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Sims!

Men hva i all verden er det spillet jeg spiller heter da. arg, måtte selvfølgelig låne det bort i går

 

*tenke*

 

nå blir jeg sprø

 

er samme konsept som rayman, men man er ei jente og er da i en "ulveverden" altså alle figurene rundt ligner på ulver eller rever på to ben! Er bare helt tom i hode nå! Skal skrive det ned visst jeg kommer på hva det heter

Lenke til kommentar
Haha..

Hun er 20, gått mye i Sims 2, Rollercoster tycoon. Hun er ikke noe særlig glad i slossing, heller mer springe rundt og plukke opp mynter, for også hoppe litt. Hun har fått prøvd seg på fps, da blir hun bare svimmel. Ser ut som jeg må vente til PopCap kommer til 360 også :p

 

Noen som har prøvd CSI spillene? Hun er veldig fan av seriene

Crash Bandicoot? var veldig morsom demoe på xbox live.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Må bare få si en ting.

 

ALDRI, ALDRI spill CSI spilla, om du har tenkt og følge med på CSI på tven.

 

 

Jeg kjøpte inn 2 CSi spill (99 kr pr spill) og for å si det mildt, det tok meg snaue et år før jeg i det hele tatt klarte og fortrenge det.

 

 

Før jeg spilte det digget jeg CSI, mens nå som jeg ser metodene dems, så har det blitt mindre intressant ja :(

 

 

 

Så var det å velge spill :p

 

 

Er ikke så god på rayman spill, men vet at søsteren min spilte mye rayman.

 

 

Skal dette være på XboX360 er jo det litt verre.

 

 

Du kunne jo prøvd deg på Viva Pinata :)

 

Har prøvd demoen, og det virker jo ganske greit nok, om man liker slike spill :)

 

 

Lykke til! :)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Nye Crash Bandicoot spillet Crash of the titans kan jo ikke slå feil hos jentene. :)

 

Jeg bestilte nettopp Crash Bandicoot til madammen (260 kroner på Play-Asia). Lurer også litt på CSI. Den fikk vel en firer i VG eller noe?

 

Ellers så er hun glad i Halo, gjennomført 1 og 2, og holder på med 3, men favoritten hennes er Gears of War - go figure ... ? :hmm:

 

Damer som har vokst opp med Amiga er fine. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...