teoball66 Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 hei jeg får ikke aktivere office 2007. noen som kan forklare hva jeg må gjøre? (har lastet det ned)
Aqualong Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 hei jeg får ikke aktivere office 2007.noen som kan forklare hva jeg må gjøre? (har lastet det ned) Lastet det ned? Fra hvor?
OlaOlablakken Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 hei jeg får ikke aktivere office 2007.noen som kan forklare hva jeg må gjøre? (har lastet det ned) Du må ha en lisenskode,så bare bruk den som fulgte med når du kjøpte Lisensen .
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 hei jeg får ikke aktivere office 2007.noen som kan forklare hva jeg må gjøre? (har lastet det ned) Lastet ned som i piratkopi? Isåfall er det ikke lov å snakke om det her.
Zeph Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen.
Anbefalte innlegg