Wooteman Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) jeg tok frem den gode spille generals fra bok hylla mi, og skulle installere det på den nye PC-en jeg kjøpte som har vista . og jeg husket er det drit bra på online , men vær gang severen starter kommer det uble to contend to player. Kan det skje ofte eller er det noe med vista? som jeg må fixe på . Og kan noen forklare meg det Endret 14. oktober 2007 av Wooteman
Wooteman Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 har du på branmuren i vista? nei det er ikke noe der, jeg tok vekk den
VikinGz Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 har du på branmuren i vista? nei det er ikke noe der, jeg tok vekk den ok =) Jeg hadde problmer med at den valgte ipadressen på firewire kortet mitt istede for nettverket mitt når jeg skulle spille online... Jeg fikk det "plutslig" til å fungere uten at jeg gjore noe en gang...
wwwerner Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hvis du søker i forumet finner du ut at det er mange som har problemer med online-spilling i dette spillet... Jeg kjøpte pakken "The First Decade", og hadde/har masse problemer... For meg hjalp det midlertidig med en reinstallasjon...
Wooteman Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Hvis du søker i forumet finner du ut at det er mange som har problemer med online-spilling i dette spillet... Jeg kjøpte pakken "The First Decade", og hadde/har masse problemer... For meg hjalp det midlertidig med en reinstallasjon... men da skal jeg prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå