VikinGz Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 nei du kan bare gi et guest pass av de spilla du har fra før. ikke hele spillet. det står i brukerveildening at du fritt kan gi bort de spilla du har fra før
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 det står i brukerveildening at du fritt kan gi bort de spilla du har fra før eneste jeg fikk var et guest pass. jeg hadde hl2 fra før.
Reeve Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 PC-en her kunne ha Orange Box på litt over low, så jeg bestemmte meg for å skaffe det til 360!Gleder meg :!: Ja, gled deg til "flinging" i Portal med kontrollerstikken du FPS på konsoller suger generellt. (selv har jeg bare prøvd ett FPS spill som jeg syntes fungerer på konsoll, og det var Halo)
edds Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Forstår ikke helt hvordan man skal få til noen av de siste testene i Portal med en 360-kontroller nei. :!:
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 kan man ikke koble til mus og tastatur på xbox360 da?
Bruker-104685 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Ja, gled deg til "flinging" i Portal med kontrollerstikken du FPS på konsoller suger generellt. (selv har jeg bare prøvd ett FPS spill som jeg syntes fungerer på konsoll, og det var Halo) Seff skal jeg klare det da, får ihvertfall spilt det der siden denne skiten suger. kunne ha orangebox litt over minimum Men jeg klarer det meste med håndkontrolleren da Har bedre aim der enn cs for eks og har spilt mye mer cs en konsollskytere så
Hofer Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 eneste jeg fikk var et guest pass. jeg hadde hl2 fra før. jeg har gidd bort hl2 og ep1 til en venn og han har fullversjon nå
TAS Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Forstår ikke helt hvordan man skal få til noen av de siste testene i Portal med en 360-kontroller nei. :!: Må vel bli noe slik da tenker jeg. http://news.teamxbox.com/xbox/12316/Connec...-Your-Xbox-360/ Edit:Quotet feil person,denne er ment til Kron Endret 15. oktober 2007 av TAS
VikinGz Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 jeg har gidd bort hl2 og ep1 til en venn og han har fullversjon nå stemmer det =) Du må følge bruksanvisningen som står på steam
Snowy74 Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Kjøpte Orange box på nett forrige torsdag. Nedlastingen gikk til tider svært sakte (har Adsl 2+ så det er ikke linja nei) men det er kanskje ikke så rart med tanke på hvor mange mennesker som laster ned spillet samtidig. Jeg lot nedlastingen stå på over natten, og alt var nede neste morgen
Zulærn Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 OMFG jeg hadde god fart, og så forsvant den bare.. prøvde så å si alt i 2 døgn, til jeg skulle spille cs nå, og klikket feil, så jeg starta tf2.. Så kom det opp 150kb/s på tf2 og 50 på de andre! :S Prøv å start spillet om dere ikke har fart.. Dette var litt rart...
TCi Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg