kentove91 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Nå har jeg lenge ville ha min egen spray på source... men det er jo så komplisert.... pluss at di sidene jeg har funnet med hjelp av google har vore på engelsk... noen som kan hjelpe meg med dette? har søkt på forumet finner ikke noe... på tide å få det inn hit Jeg har Photoshop... men fatter ikke så mye av det... på cs 1.6 har de jo programm til dette.. googla på det til cs:s fant ingenting....
ttt Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Vil du bare laste opp en ny spray..?? Legg bildet du vil ha på skrivebordet ditt. (Altså på dataen..) Isåfal går du inn på CS:s, åpner options, tar å trykker på den knappen under bildet ditt, trykker på "Opp"knappen, til du kommer til skrivebordet ditt. Dobbel trykk på bildet, og det lastes opp. OBS: Har du på Norsk, og det kommer feilmelding, er det bare til å skifte til Engelsk. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå