Gå til innhold

Bruke N95 til å styre PC-en?


Anbefalte innlegg

Heisann! som emnet forklarer så er jeg på utkikk etter ett program som lar meg kontrollere PC-en min over blåtatt. Hadde ett lignende program på min 6630 som ble kalt for control freak. Der fikk jeg opp skjermbildet mitt og hele pakken. Var ganske enkelt genial. men har fortstått det slik at det ikke finnes en control freak versjon for n95.

 

Noen som har ett annen program som gjør tilsvarende?

Takker for svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann! som emnet forklarer så er jeg på utkikk etter ett program som lar meg kontrollere PC-en min over blåtatt. Hadde ett lignende program på min 6630 som ble kalt for control freak. Der fikk jeg opp skjermbildet mitt og hele pakken. Var ganske enkelt genial. men har fortstått det slik at det ikke finnes en control freak versjon for n95.

 

Noen som har ett annen program som gjør tilsvarende?

Takker for svar =)

Hva mener du med kontroll?

Mener du å styre musen ved å trykke opp, ned, høyre og venstre og bytte sanger i media player etc?

Hvis det kan du bare bruke windows sitt program (Hvis du har windows da :p )

Du aktiverer bare bluetooth og høyreklikker på bluetooth-ikonet og velger sett opp enhet eller noe lignende og velger tastatur og mus etc som kan være litt avansert :p

Men jeg har klart det med min gamle sony ericsson mobil (Både på vista og i xp...(I vista gikk det kjempe fort å sette opp som kontroll men vanskeligere i xp))

Hvis du mener kontroll over ALT (Tastatur for skriving på mobil etc) vet jeg ikke om noe..

Håper det hjalp

Lenke til kommentar
Hva mener du med kontroll?

Mener du å styre musen ved å trykke opp, ned, høyre og venstre og bytte sanger i media player etc?

Hvis det kan du bare bruke windows sitt program (Hvis du har windows da :p )

Du aktiverer bare bluetooth og høyreklikker på bluetooth-ikonet og velger sett opp enhet eller noe lignende og velger tastatur og mus etc som kan være litt avansert :p

Men jeg har klart det med min gamle sony ericsson mobil (Både på vista og i xp...(I vista gikk det kjempe fort å sette opp som kontroll men vanskeligere i xp))

Hvis du mener kontroll over ALT (Tastatur for skriving på mobil etc) vet jeg ikke om noe..

Håper det hjalp

 

tenker i hovedsak på at jeg får muligheten til å styre musa og utføre ting på den måten. Samt at jeg får opp bilde av skjermen på min mobil.

Sony ericsson mobiler har vel ett eget program i telefonen som gjør den biten enklere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...