edderkoppen Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hei. Har lastet ned demoen av FEAR 2, så kom jeg til en stige, så kommer det opp en blå lysenes hånd, men jeg vet ikke hvordan jeg klatrer opp stigen:P noen som vet det her??
b-real Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 What? oO Du tenker på spillet ved navn Project Origin nå?' Så vidt meg bekjent så er det da ikke ute noe demo...eller? oO
edderkoppen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Jeg tenker på FEAR persues mandate demo
b-real Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Mkay, kan lønne seg å være litt konkret med spilltitler osv så en vet hvilket spill det er snakk om Annyways, prøv å se i options, det er nok en Use/Bruk knapp du skal bruke med mindre de har byttet om.
Efagimo Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Mkay, kan lønne seg å være litt konkret med spilltitler osv så en vet hvilket spill det er snakk om Annyways, prøv å se i options, det er nok en Use/Bruk knapp du skal bruke med mindre de har byttet om. Jepp det er bruk knappen =) Det va no det på det første spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå