Gå til innhold

Tempest Keep - arcane resistance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pounding vil gi 1350–2250 arcane damage pr sec aoe melee i 3 sek = maks 6750 damage.

Minus 30arcane res fra buffs og stepper man 1 skritt bakover ut av aoe range så ungår man det.

Det er kun 1 heal pr melee ekstra , kommer jo også an på hvilken dps dere har, har healerene mana igjen men bossen er 10% når han enrager så ville jeg ikke hatt på res gear som nerfer dps.

 

Er Arcane Missiles fra Solarian fortsatt 3x3000 ?

Og Blinding Light fortsatt 2280-2520 arcane damage på alle?

Endret av War
Lenke til kommentar

Da jeg raida prøvde jeg, som warrior, både med og uten arcane resistance. Syntes ikke det hjalp stort, så ga opp det ganske kjapt. Du kan prøve selv, men guildet ditt bør ikke sette noe grav om dette. Trash er trash, og på solarian trenger (trengte iallfall) man så mye dps man kan få.

Lenke til kommentar
Da jeg raida prøvde jeg, som warrior, både med og uten arcane resistance. Syntes ikke det hjalp stort, så ga opp det ganske kjapt. Du kan prøve selv, men guildet ditt bør ikke sette noe grav om dette. Trash er trash, og på solarian trenger (trengte iallfall) man så mye dps man kan få.

 

Solarian er ikke lenger ett DPS-kjør. Langt der ifra.

 

Geddon v2.0; alt handler om plassering og survivability. På ett litt knotete kill andre uke etter patch tok vi henne fra 43% -> 0% med 7 folk, med 2 personer i live da hun traff 0%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...