Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

IE laster ikke siden i første forsøk.


Anbefalte innlegg

Hei der.

Problem: Når eg trykker på linker, eller skriver ei adresse i adressefeltet er det ofte slik at eg må gjera det ein gang nummer to fordi:

 

" Siden kan ikke vises"

Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene.

 

Maskina prøver ålaste siden ganske kjappt, og det ser nesten ut som om den gir opp litt for tideleg. Oppdaterer eg så kjem sida nesten alltid på andre forsøk.

 

 

(Sørsmål i spørsmålet: Korleis fjerner eg "leserloggen" i IE6?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logger sletter du fra (i IE) Verktøy->Alternativer for Internett

 

Du burde vurdere å oppdatere til IE 7

 

Ang. det andre problemet, kan du forsøke å tømme midlertidige internett filer etc...

CCleaner er et fint prog for dette:

Last ned CCleaner. Start programmet. Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer......." Klikk på 'Renser' og deretter 'Kjør CCleaner'.

Lenke til kommentar

post-17468-1192269201_thumb.jpg

 

Har gjort det. Kan hende Ccleaner hjelper, men problemet kjem tilbake.....

 

Eg tenkte ikkje på loggen til IE, men eg tenkte på leserloggen. Den som "logger" søkeord, brukernamn og passord i skriveruter i nettleseren. Skulle vore under alternativer for internett på generelt, men der er det ikkje......som deser??

Lenke til kommentar

Se under fanearket 'Innhold'. Der finner du Autofullfør. Velg å slett 'loggen'.

 

Edit: Til det andre problemet - Under fanearket Avansert (alternativer for internett), har du mulighet for å tilbakestille til default innstillinger. Prøv det.

 

Ellers så oppfordrer jeg deg nok en gang til å oppdatere tl IE 7 :)

Endret av norbat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...