Gå til innhold

Gode multiplayer spill (ikke online)


Keinu

Anbefalte innlegg

Ser etter spill hvor vi kan sitte 4 stk. i sofa'en og spille med/mot hverandre. Noen gode forslag?

 

Har allerede Marvel Ultimate Alliance som jeg synes fungerer utmerket til dette samt Pro Evolution Soccer. Noen spill jeg har lurt på, men ikke er sikker på hvordan fungerer med 4 stk. er NHL08 og PGR4. Er det mulig å spille mer enn 2 stk. på disse og hvis ja, noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CoD og Halo 3 er utmerket å spille offline mot/med tre kompiser. Du har mulighet for å spille igjennom Campaign i Halo 3 med tre andre :)

 

Kanskje uønsket svar siden disse spillene blir nesten utelukket forbundet med online MP men de er knakene artige offline også.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Gjør forsåvidt ikke noe om spillet fungerer bra online også, men er mest opptatt av at det skal være gøy når vi sitter sammen foran skjermen :)

 

Jeg er ikke så voldsom stor tilhenger av Halo serien, men 4 player co-op i kampanje høres jo litt fristende ut. Gears of Wars har jeg og det var strålende.

 

Spillet jeg har hatt det mest morro med flere foran skjermen er uansett pro evolution soccer serien (som kommer ny versjon av snart) så jeg er litt ute etter lignende spill (IKKE Fifa ;) ). Derfor lurte jeg og om noen hadde erfraring med NHL08 og flere spillere. Synes review'ene jeg har lest bare handler om single player eller online spilling. Det er ikke alle spill som håndterer flere spillere i samme rom like godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...