Gå til innhold

Stormblåst! Alliance's svar på Drøm - reroll og bli med

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde gjort det hvis det ikke var for at jeg matte spare opp for a faa raad til mining pick. :p

anngaende Zeromac sa han ikke at han ikke fikk lagd char for imorgen?

Endret av Hamaestra
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Skrevet

ingen som gidder å signe, så jeg kan godt fjerne hele dritten, så prøver noen andre. :roll:

Skrevet (endret)

Har du penger så jeg kan kjøpe charter?Btw, i senere lvls hadde det vært kult med duellerings-turneringer. ^^

Edit: Vært jævlig storsli om vi fikk guildet opp ikveld. Så hvis alle kunne lage sin char (hvis de ikke har) og prøve å møtes i Stormwind eller Goldshire.

Endret av FancyPants
Skrevet (endret)

HAR KJØPT GUILD CHARTER

Med navnet Stormblåst, så hvis alle kunne møte i Stormwind en gang ikveld, og om Fagerhaug kunne fjernet sin charter kan guildet være oppe ikveld.Ok, ikke random navn, med Stormblåst som navn.When we meet?

Endret av FancyPants
Skrevet (endret)
Hadde gjort det hvis det ikke var for at jeg matte spare opp for a faa raad til mining pick. :p

anngaende Zeromac sa han ikke at han ikke fikk lagd char for imorgen?

Ja, fordi jeg er banned. Meh :hm:

Zero, virker ikke som om du er så mye med i prosjektet. Du har ikke laget char engang. :p

Ja, fordi.. fordi, les over!

Endret av Zeromac
Skrevet (endret)

Er Guildet formet nå da? Bare å si ifra hvis dere trenger penger, det kan jeg sponse med ;)

Ingame nicks:

Galxra

Faenskap

Har flere også, men gidder ikke nevne resten, er disse jeg er mest aktive på. Og Warrioren min i lvl 70 har jeg lånt bort til broren min nå, så kommer nok ikke til å spille på den du :p

Endret av Galxra
Skrevet (endret)

Skal bli ;)

Men er det bare jeg som ikke komemr inn på wow nå? Virker som om serveren er nede. Får connectet til alle andre servere unntatt Stormreaver =S

Har prøvd på begge mine accounter, men virker ikke på noen av de :S

EDIT: Det virket nå! :)

Endret av Galxra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...