Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Khaffner:

Navnet minner meg om kaffe, og det er jeg ikke glad i. Men liker at du ikke har stor bokstav i barukernavnet ditt, det passer best uten til ditt navn.

6/10

Vurder meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

khaffner:

Jeg blir alltid irritert når folk ikke har stor bokstav foran brukernavnet sitt. Dessuten ser jeg ikke noe logikk i det, og ordlyden høres litt brutal ut hvis det ikke har noe spesiell mening.

3/10

Skrevet

Garanti:

Hva er det det garanteres for? Er du en garanti? Er det en garanti for at du er en garanti? Garanti for at du er en interessant samtalepartner? Garanti for at det garanteres at jeg garantert vil klare å forvirre meg selv etter denne garanterende setningen?

Truely mind-boggling, men alikevel er det noe som mangler. En viss je ne sais quoi. 8/10

Skrevet

Djupviken

Et sted? Navnet ditt? Stor forbokstav er et must, og det har du fått med deg! Vet ikke helt hva nicket er/betyr. Tviler på jeg kommer til å huske det, da.

7/10

Skrevet

M-J

Minner meg litt om Mary Jane i Spiderman. M-J høres også ut som et nickname i GTA elns. Nicket ditt høre på en måte hjemme i hvert forum, man trenger på en måte et sånnt nick i et forum.

10/10

Skrevet

The Ghost:

Skummelt nick. Store bokstaver ser bra ut! Er du en som bare svever rundt som et spøkelse og skremmer folk med innlegg her og der og hvor mange innlegg du har. Nanvet gjenspeiles i avataren, bra! Enkelt og greit og lett å huske.

9/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...