Gå til innhold

Kreativ banning!


dark_panter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fisknuffer er ein personleg favoritt om homofile. Kan leggje til homokanin, ei fornærming eg nyttar i aust og vest, om eg er lens for andre ord ...

 

HAHAHAHHAHAHHA *LEEER* FISKNUFFER er det beste jeg har hørt!!

Løp rett ned til han som bor under meg og fortlate om det nye synonymet, vi lo godt :D

 

Vi har jo andre ord for homse klubber også :

 

*Gutteklubben rød ring

*Gutteklubben brun tupp

Lenke til kommentar

Tror strengt tatt at vi kan holde banning utenfor forumet. Greit nok at enkelte kraftutrykk kan være artig men det å sitte å finne på insults å kalle andre syns jeg en kan holde for seg selv. Dessuten så bryter denne posten med emnebeskrivelses-reglene vi har her på forumet:

 

 

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...