Gå til innhold

Halo: Hva slags forskjellige spillmoduser finnes det?

Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar deg jo fem sekunder å gå inn og sjekke da. :p I Custom games.

Hvis du mente "spesielle modes" finnes vet jeg om Pirate Sharks, Pirate Ships og Rocket Race. Alle tre er ganske morsomme. Finnes også Rocket Baseball, men det blir litt fjernt.

Skrevet

Hvis du skjekker i Custom Games eller i Social maches så er det mange forskjellige :)

CTF, Oddball, Assault, Infection, King of the hill, Juggernaut og sikkert mye mer :p

Skrevet
Vet noen hvor jeg kan finne ut hva de forskjellige er og hvordan de spilles?

Du finner alle på custom games liksom men om du vil spille det med tilfeldige folk er det vel noe på Social matches som har noe av det.

Skrevet (endret)

Jeg mener, er det noe forklaring på hvordan man spiller infection, rocket baseball, pirate ships osv.?

Endret av überGoliath
Skrevet (endret)
Jeg mener, er det noe forklaring på hvordan man spiller infection, rocket baseball, pirate ships osv.?

Ja, det står en kort summary av alle individuelle modes når du "highlighter" dem i custom-games.

Trodde da ikke du var så njub? :p

Vel, mange av de egne går på "honor rules", altså at om man bryter reglene blir det ingen "straff". Man stoler på at folk ikke bryter dem. Men når du spiller noen runder med alle disse rare gametypes, så vil du skjønne dem relativt fort.

Endret av MartinLande
Skrevet (endret)

Jeg er njub når det kommer til fremmede spillmoduser. Kan si at jeg er mer old skool Halo-fan :yes:

Påvirker disse gameplayene mine stats på noen som helst måte? EXP, Rank K/D..?!

Endret av überGoliath
Skrevet

-Custom får du ingen EXP eller Skill points, men du kan invite gud og hvermann, stille inn på alt mulig med banen, og generelt have a good time.

-Social kan du invitere så mange du vil, og du tjener EXP, men ikke skill, og du må ta til takke med den banen du ender opp med. Som i lotteri.

-Ranked kan du invitere så mange som det er plass til på laget ditt, og du tjener EXP og Skill points. Lotteriet ang baner gjelder enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...