Tittoffer Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Skal ha meg Xbox 360, men så vet jeg ikke hvilken av dem jeg skal velge. Skal ha en billig men god en hehe "ja takk begge deler" vill at det skal vere "live" med også.. Endret 10. oktober 2007 av Tittoffer
Dofty Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Kjøp premium hvis du ikke trenger HDMI. Dessuten er det ikke noe som heter Xbox 360 Pro
FedoraHelper Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Den gamle premiumen uten HDMI er nok den billigste Core = ikke verdt det Elite: got cash? get it Arcade: Dette er en sånn midt i mellom ting: Cons: Ingen HDD og headsett Pros(sammenlignet med core): 5 xbox live arcade spill kommer med konsollen trådløs kontroll HDMI! samme pris som core for litt mer
Tittoffer Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 ok takk men er det Live på Premium??
Dofty Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Det er Live på alle. men på versjoner uten HDD eller minnebrikke går det ikke ann å lage en profil så du må ha HDD eller minnebrikke for å lage en profil for å spille på Xbox Live.
FedoraHelper Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 En 360 som en helt annen konsoll når du har en HDD skal selv gå får en xbox 360 premium (uten HDMI) vurderte arcade versjonen, men kom fram til at en HDD er et must! Alle konsollene kommer med 30 dagers Gold-account elns, så du kan spille online 30 dager osv, Silver er gratis men da har du ikke muligheten til å spille online, Gold koster ca. 500? for 12 måneder og er garantert verdt det
Akrabra Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 ville sagt premium, 120 gigs harddisk og svart lakk er ikke verdt penga.. syns jeg da.. den gode gamle premium pakka will do:)
Tittoffer Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 ok tusen takk alle sammenok tusen takk alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå